Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

hjælp til opbygning af hjemmeside

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 16. Jul 12
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 21:51
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej alle sammen

Jeg står og skal åbne en Webshop og er i tvivl om hvilke mulighed jeg skal vælge
Jeg er helt grøn på området men har en bror der har lidt styr på det og gerne vil hjælpe, men jeg tænker det måske er nemmere at man køber en færdiglavet på en måde
Hvad plejer man at gøre?
Hvad er billigst
Hvad er bedst?
Hvad er nemmest?
Hvad vil det koste

Håber der sidder nogle kloge hoveder derude der kan svare mig😀😀
Fra Aarhus
Tilmeldt 3. Jul 07
Indlæg ialt: 1987
Fra  MagentoXperten.dk Winkwink.dk Skrevet kl. 22:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er svært at svare på men hvis du vil have en super lækker og køreklar løsning kan du hurtigt komme af med 20.000,- men så er du også godt kørende. 

Hvis det er en for stor mundfuld findes der jo også billigere løsning hvor man betaler x kr hver måned for at bruge systemet og så er det noget billigere men så bliver det også mere "standard".

Jeg laver webshops så du er velkommen til at smide en besked eller mail på kh@mgentoxperten.dk hvis det har interesse :-)

Ejer af Winkwink & Magentoxperten. 

Fra Allerød
Tilmeldt 27. Dec 11
Indlæg ialt: 794
Fra  Ordklar.dk Skrevet kl. 22:32
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 16. Jul 12
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 22:33
Hvor mange stjerner giver du? :
Ja puha det er alt for mange penge
Jeg har kigget lidt på danhost men ved ikke rigtig

Jeg er også i tvivl om hvad der koster at blive koblet til nets eller teller og hvad er bedst?
Fra København
Tilmeldt 7. Sep 07
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 11:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg havde en webshop via Scannet som ikke var så dyr. Prøv at se om de stadig har webshopmodulet. Det var nemt at sætte op og bruge backenden synes jeg. Skal du have hjælp til det kan du altid kontakte mig via www.koordinatoren.dk

Fra Aarhus C
Tilmeldt 14. Mar 14
Indlæg ialt: 2152
Fra  Erhvervshjemmesider.dk ApS Skrevet kl. 17:26
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Sascha

Det er svært at sætte en fællesnævner for hvad “man plejer at gøre“, da en webshop kan udvikles ud fra mange forskellige forudsætningen og forventninger. Hvis du ønsker at køber en færdiglavet løsninger er der to muligheder som jeg ser det. 

1. Få en webudvikler til at udarbejde en webshop til dig. Her betaler du typisk et engangsbeløb, hvorefter du så ejer de fulde rettigheder til din webshop. 

2. Købe en standardløsning, med fast månedsbetaling. 

Jeg skal ikke kunne sige hvad der er biligst for dig, da du sikkert kan få tilbudt en færdig webshop til 1.000 kroner. Kvaliteten bliver nok desværre derefter. 

Held og lykke med projektet :) 

Tilmeldt 12. Oct 14
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 22:28
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Her har du den bedste sted jeg kender hvor du kan bestemme selv hvor langt vil du går...:) Held og lykke

http://www.wix.com/

Fra Allerød
Tilmeldt 27. Dec 11
Indlæg ialt: 794
Fra  Ordklar.dk Skrevet kl. 13:54
Hvor mange stjerner giver du? :

jarimos:

Her har du den bedste sted jeg kender hvor du kan bestemme selv hvor langt vil du går...:) Held og lykke

http://www.wix.com/

Det er virkelig noget lort!

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)