Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Dropshipping webshop sælges

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Aalborg
Tilmeldt 2. Feb 11
Indlæg ialt: 373
Skrevet kl. 17:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Som overskriften antyder, så sælger jeg en dropshipping webshop. Webshoppen er opbygget i wordpress, med et færdigt udviklet design (har i nogle mindre indvendinger mod designet/nogle funktionaliteter på hjemmesiden, så rettes det uden merpris). Der er 1 dropshipping leverandør (Tysk) pt. 148 produkter med 100+ unikke produkttekster. 

Jeg må erkende, at jeg har taget min mund for fuld. Jeg fik en række gode domæner om emnet, og det førte til at jeg kastede mig ud i et projekt, som måtte nedprioriteres pga. allerede igangværende projekters popularitet eksploderede, og nu har jeg simpelthen ikke tiden til det. Jeg frasælger derfor denne lille yndling, som har et fantastisk potentiale i sommersæsonen. Du kan derfor bruge hele vinter/foråret på at lave SEO og kampagner, så du kan give den gas til sommer. Jeg ser dette som en fantastisk mulighed for en ung iværksætter, som ikke har en masse penge at starte op for.

Jeg vil ikke have webshoppens navn til at flyde i et offentligt fora af respekt for den kommende køber. Derfor bedes i sende en PM med spørgsmål, og jeg vil besvare dem efter bedste evne. 

Med venlig hilsen

Anmeldelser af Slyngevugger - Moonboon Slyngevugge, Membantu Slyngevugge, Nonomo Slyngevugge - Slyngevugge Motor, Slyngevugge Stativ. Alt om slyngevugger!

Tilmeldt 12. Sep 13
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 11:18
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 28. Feb 13
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 13:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej er hjemmesiden stadig til salg. Ville høre ang hvilke produktet der er tale om ?
Venligst Ali
41182087

Tilmeldt 5. Dec 07
Indlæg ialt: 75
Skrevet kl. 10:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Claus

Jeg hører gerne nærmere om din webshop. 

Kan du i første omgang sende mig en privat besked med navnet på webshoppen?

Mvh Kim  

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)