Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kan man blogge på flere sider i wordpress?

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej aminoer. Jeg har en side i wordpress, og jeg vil gerne blogge på flere sider. Jeg kan godt oprette sider, men de indlæg jeg skriver ryger ud på forsiden. Jeg hr dog set visse wp-sites, der har flere artikler, på flere sider. 

Er de noget i ved hvordan man gør?

DBH

Jakob

Tilmeldt 20. Jun 14
Indlæg ialt: 91
Skrevet kl. 12:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jakob

Jeg kan godt hjælpe dig.

Jeg har sendt dig en PB her på Amino

Tilmeldt 9. Oct 14
Indlæg ialt: 135
Skrevet kl. 10:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Du skal have oprettet en side som er dedikeret til blog, og så skal du sætte din forside til at være statisk. Det er alt sammen noget du kan gøre under indstillinger i menuen til venstre.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak

Så man kan ikke have to "ikke-statiske" sider?

Fra Odense
Tilmeldt 5. Oct 05
Indlæg ialt: 867
Skrevet kl. 13:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har før klaret det ved at linke til kategori siden, i stedet for direkte til blog siden. På den måde havde jeg en ikke statisk side med alle indlæg om min rejse, og en ikke statisk side med min professionelle indlæg. Måske kan du gøre det på samme måde, enten ved brug af kategori, eller tags. Begge dele kan du linke til, så du kun ser de indlæg med den kategori, eller det tag. Det gør det samtidigt ret nemt at redigerer hvad der skal vises på de forskellige sider.

Fra Slagelse
Tilmeldt 4. Mar 14
Indlæg ialt: 413
Fra  Majora Skrevet kl. 13:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Well jeg har haft samme problem før. Nogle indlæg skulle ind på 1 side og andre på en anden..

Jeg tildelte de forskellige indlæg i kategorier. Fx. kategori 1 og 2..

La åbner du kategori 1 og kopierer linket, også ind i menuen og tilføjer dette link til menuen..

Bum så har du et menupunkt der hedder kategori 1 og herinde er alle de posts du har sat i den kategori. Du kan give den det navn du ønsker.

Så gør du det samme for de forskellige "sider" Det er bare kategorier og ikke sider, men virkede på samme måde for mig..

Der er nok en mere professionel løsning, men det var bare hvad jeg fik til at virke, jeg er ikke pro :)

Held og lykke med det

Primum webbureau - Profesionelle hjemmesider til ethvert formål.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for jeres gode svar.

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)