Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Valg af CRM-system

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Århus
Tilmeldt 5. Mar 12
Indlæg ialt: 23
Skrevet kl. 11:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa,

Min bror og hans ven, er i gang med et vækste deres relativt nystartede virksomhed, men er nået til det punkt, hvor de skal bruge et fakturerings- og CRM-system.

Det mest oplagte ville jo være at kombinere de tog ting. Jeg er varm foretaler for Dinero, men jeg synes ikke rigtigt at de opfylder alle deres krav, som lyder som på følgende:

- Kundekartotek (Kontaktoplysninger, adresse, noter, filupload m.m)

- Kalender (Mulighed for at oprette punkter med påmindelser, mulighed for at oprette kontinuerlige datoer, fx. med 3 måneder intervaller)

- Et form for faktureringssystem alá Dinero.

- Dansk er at foretrække, men ikke et must.

- Vi snakker 2 iværksættere med et anstændigt niveau, så det må gerne være overskueligt og let at komme i gang med.

- Dansk er at foretrække, men ikke noget must.

På forhånd tak!

Mvh

Søren Nielsen

Fra Odense
Tilmeldt 3. Oct 14
Indlæg ialt: 3
Fra  House of Code Skrevet kl. 11:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har ikke så meget erfaring med CRM systemer men jeg er for nyligt begyndt at bruge http://www.onepagecrm.com, hvilket jeg synes virker ganske udemærket. Det kan dog ikke udsende fakturaer, men der bruger jeg Dinero.

Fra København
Tilmeldt 21. Jan 11
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 20:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvad er deres budget? Vi er tidligere på vores arbejde blevet anbefalet SugarCRM som værende et godt produkt - vi endte dog med en anden løsning

Fra Greve
Tilmeldt 6. Feb 13
Indlæg ialt: 112
Fra  AlbedoSoft ApS - Odoo eksperterne Skrevet kl. 22:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Søren

Må jeg foreslå vores administrationssystem OpenERP som har både regnskab og crm.

Vores standardsystem er gratis for 1. bruger og passer godt til mindre virksomheder både prismæssigt og når de skal vækste i fremtiden. I er velkommen til at prøve denne gratis og se om det er noget for jer men denne bruges af 1,5 mio. brugere i hele verden, men stadig lidt ny i Danmark.

Hvis det har interesse kan du kontakte mig på 25101616 eller mitat@albedosoft.dk mvh Mitat

Odoo(tidligere OpenERP) fuldt integreret, komplet Belgisk alt i et system med ERP, CRM og HR mv. Kontakt os på 25101616 

Fra Glostrup
Tilmeldt 22. May 08
Indlæg ialt: 33
Fra  myBiss ApS Skrevet kl. 23:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Søren,

myBiss opfylder alle dine krav. Se venligst for yderligere info på www.mybiss.dk

Hilsen

myBiss

Fakturering, projektstyring, timeregistrering, opgave og aktivitetsstyring og meget mere..

http://www.mybiss.dk

Fra 4700 Næstved
Tilmeldt 7. Aug 14
Indlæg ialt: 60
Fra  Hygiejnemanden.dk Skrevet kl. 07:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa

Jeg bruger Easy2click som mit CRM system. Det kan dog (så vidt jeg ved) ikke bruges til fakturering m.v., men det er nemt til at holde styr på kunderne, sende nyhedsbreve ud og en god kalender.

mvh.

Peter

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)