Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

En hurtig hjælp til lidt engelsk

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 10. May 09
Indlæg ialt: 1058
Fra  Ronnie Skrevet kl. 22:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej til alle Smile

Sidder der ikke en af Jer skarpe hoveder der ude som måske har lyst til lige at hjælpe mig med at oversætte en lille tekst til engelsk ?

Det er denne her tekst.

Vi giver en dusør på 1000 US dollers til den person, som kan aflever et brev til Kris Jenner personligt fra Ballobs 

Håber at der er en af Jer der ude som lige kan og vil hjælpe.

Hav en god aften

Ronnie 

Venlig hilsen.

Ronnie 

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 3545
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 23:01
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

We offer a reward of 1.000 U.S. dollars to the person, who'll be able to deliver a letter from Ballobs to Kris Jenner personally.

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Tilmeldt 10. May 09
Indlæg ialt: 1058
Fra  Ronnie Skrevet kl. 23:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Volt & Volume:

We offer a reward of 1.000 U.S. dollars to the person, who'll be able to deliver a letter from Ballobs to Kris Jenner personally.

Fedt Fedt 1000 tak for hjælpen, hade jeg dog selv bare fulgt beder med i skolen Big Smile

Ronnie 

Venlig hilsen.

Ronnie 

Fra DK- Struer
Tilmeldt 26. Dec 06
Indlæg ialt: 2831
Fra  Ifindu.dk Skrevet kl. 23:04
Hvor mange stjerner giver du? :

We award  $1.000 to one person, who will deliver a letter from Ballobs to mr. Kris Jenner

Du bør nok skrive at brevet er åbent således at overbringeren kan kontrollere at der ikke er dope eller Antrax i kuverten.

Få hjælp til at det tekniske omkring Web og Grafisk -  https://icode.dk

Fra DK- Struer
Tilmeldt 26. Dec 06
Indlæg ialt: 2831
Fra  Ifindu.dk Skrevet kl. 23:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Jan Deleuran:

We award  $1.000 to one person, who will deliver a letter from Ballobs to mr. Kris Jenner

Du bør nok skrive at brevet er åbent således at overbringeren kan kontrollere at der ikke er dope eller Antrax i kuverten.

Nå - for sent :/

Få hjælp til at det tekniske omkring Web og Grafisk -  https://icode.dk

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 3545
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 23:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Ronnie Pedersen:

Volt & Volume:

We offer a reward of 1.000 U.S. dollars to the person, who'll be able to deliver a letter from Ballobs to Kris Jenner personally.

Fedt Fedt 1000 tak for hjælpen, hade jeg dog selv bare fulgt beder med i skolen Big Smile

Ronnie 

Så ildt! Smile

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)