Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ønsker mig større netværk!

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 8. Jun 13
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 22:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej derude! 
Til at starte med, vil jeg gerne sige, dette IKKE er en job ansøgning.   

For nylig flyttede jeg til det store København, da jeg er igang med at læse Interkulturel Markedskommunikation på CBS.
Derfor er det ej heller nogen overraskelse, at jeg har stor interesse lige netop for dette fag.  

Jeg har siden min ankomst været ude og søge studiejobs, da SU er dejlig, men knap tilstrækkelig.

Jeg synes dog det er svært gang på gang at blive afvist på grund af manglende erhvervserfaring, og nu har jeg fået nok!
Jeg kunne godt tænke mig at tilegne mig mere viden indenfor reklamebranchen og derfor håber jeg, at du har, eller kender nogle som kender nogle som har en søster, eller en bror osv. I kender møllen, der enten arbejder eller ejer et reklamebureau, og er villig til at give mig indsigt i denne verden! 
Det er uden tvivl min bestræbelse at arbejde indenfor denne branche efter min uddannelse, og derfor kunne det personligt for mig være super fedt.
Med Venlig hilsen:
Kristian Østergaard 
Fra Nørre Alslev
Tilmeldt 7. Oct 13
Indlæg ialt: 38
Skrevet kl. 12:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kristian

Jeg har selv en lille søster der er uddannet inde for området og som har studeret både i Canada og Australien og er nu kommet hjem og kæmper en hård kamp for at finde job hun snakker faktisk om at kigge i udlandet, da  Job market i danmark inde for reklame branchen åbenbart ikke er så stort som man skulle tro.

Mvh. Kenneth Ørtz

www.prosh.dk 

Pro Nordic Udlejning & Salg. https://www.pro-nordic.dk 

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)