Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp - Har tabt en million

Side 2 ud af 3 (24 indlæg)
Tilmeldt 11. Jul 13
Indlæg ialt: 23
Skrevet kl. 11:23 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Dette indlæg er blevet slettet.
Fra Odense
Tilmeldt 3. Oct 14
Indlæg ialt: 3
Fra  House of Code Skrevet kl. 11:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Det lyder utroligt uoverskueligt - kan godt forstå din frustration.

Hvis det ikke er for sent så skal i måske ændre konceptet eller gøre nok helt andet for at få kunder i butikken. Tænk ud af boksen - det kan godt være svært når man er midt i stormen, så måske du skal søge noget hjælp fra en eller flere som kan se tingene ude fra, som kan give dig et helikopter blik.

Tilmeldt 29. Jun 14
Indlæg ialt: 48
Fra  buyhomepage.net Skrevet kl. 11:40
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 2,0 stjerner givet af 4 person

hej 8 mdr det er kort tid . du skal give det en chance .får lavet vip kort ,tag ud og snak med virksomheder så du kan få solgt noget eller del menu ud til private. 

mvh 

zine

Tilmeldt 5. Mar 06
Indlæg ialt: 2078
Skrevet kl. 15:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg har læst de forskellige svar du har fået. "Cookie" og "Råd & Mal" har altid gode input. Tommel up.

Jeg kaster lige en bold op i forhold til "Zine". Hvorfor ikke lave noget andre i dit område ikke gør?.

Lave dine sandwich større mere fyld osv. Her i byen har vi en Pølsevogn/Ishus. Om sommeren, i is sæsonen, er det umuligt at få en pakeringsplads der. Laver så store wafler/softice at kunder gladeligt kører optil 60 km. for at få en af disse. De er så store, at jeg ikke kan spise en mellem softice.
Prisen er lidt højere og kvaliteten er i top. De etablerede kæder har prøvet det samme, men falder på kvaliteten.

Du har selvfølgelig en kalkulation på dine varer. Så kan du måske tale med dine leverandører og fortælle, at du vil lave xx varer med hvad du nu mener kan sælges af indhold. Få dem med på en ekstra rabat, sandwich skilt på gaden med "MEGA sandwich - du bliver garanteret mæt" (forslag).
Måske en vand med i prisen?. Kender ikke markedet. Flyers til nærmeste firmaer f.eks. Lille annonce i lokal avisen.

Lige mit input.

Som Harry Motor siger:

"Hvis du altid gør. hvad du altid har gjort, så vil du altid få hvad du altid fik"

Johnny

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14995
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 15:35
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Jeg kender ik konceptet eller priserne, men det lyder som om, at problemet er at få kunder i butikken. Så måske skulle i gå en helt anden vej!

Lav et interview med den lokale ugeavis, lave en FB gruppe og ellers spred budskabet om, at den xx.xx.2014 er der gratis smagsprøver på jeres lækre sandwiches. Samtidig kan folk den pågældende dag købe en sandwich til ½ pris.

Det tjener i næppe penge på her og nu, men når man sælger mad, så gælder det altid om, at få folk til at prøve at smage ens produkter. Kan man det, er det straks lettere at sælge dem noget i fremtiden...

Dvs hvis I har midlerne, så burde i måske ofte 5-10.000 kr på sådan et stunt, da det med stor sandsynlighed, hvis jeres produkter vel at mærke er gode, kan 3-4 doble jeres daglige omsætningen på meget kort tid. Derefter kommer det lange seje træk, hvor budskabet så skal spredes endnu mere!

Og I må IKKE være fedtet med fyld i jeres sandwiches. Det skal være sådan, at folk tænker WAUW, når de får den udleveret, f.eks som hos Subway, hvor de altid er proppet til randen med lækkert fyld. Sæt hellere prisen 5 kr op, og fyld godt op med fyld, det er det, og den gode smag, som kunderne skal huske jer på!

Kontakt også udlejer, og fortæl dem om problemet. Det kan være, at de er frisk på at halvere jeres husleje i f.eks 3 mdr, hvilket vil give jer ekstra likviditet!

Selvom alt ser sort ud nu, så er der håb for enden af regnbuen, men I skal altså aktivt gøre noget, hvis dette mareridt skal vendes! Bolden er på jeres banehalvdel, så vær kreative og smarte, så skal det hele nok ændre sig, hvis konceptet vel og mærke, er egnet til det danske marked...

Good luck :)

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Fra Herning
Tilmeldt 6. Jan 06
Indlæg ialt: 692
Skrevet kl. 15:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa

Jeg ved ikke hvor langt ud i torvene i er, men et par tanker herfra.

Er i et økonomisk niveau hvor i kan redde jer selv ud hvis omsætningen stiger eller det for sent ?

Kunne det være en ide at få en mentor indover, evt gennem væksthusene eller måske tage hatten i hånden og få snakket med en af de kokke der har succes i kbh, det kunne være de kunne give jer nogle fif til hvordan i går gjort jeres produkter meget mere lækre, da det for mig lyder som om at kunderne ikke er tilfredse med de sandwich i langer over disken. 

god weekend

Brian

Tilmeldt 20. Sep 14
Indlæg ialt: 18
Skrevet kl. 15:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Lac om på koncept.

Laver du om til pizzaria, kan du altid sælge noget , HVIS maden er super!

Lave til cafe 

Fra Korsør
Tilmeldt 26. Feb 09
Indlæg ialt: 5072
Fra  Sliknet Thai-invest aps Skrevet kl. 15:53
Hvor mange stjerner giver du? :

I tillæg til de mange gode forslag, kunne i også forsøge om der var et marked i at levere til de omkringliggende firmaer - samtidig med indsatsen i butikken.

Fra København K
Tilmeldt 23. Nov 12
Indlæg ialt: 522
Fra  Bella Borsa Skrevet kl. 16:51
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Hvis der besluttes, at der skal et sidste skud til at få det vendt, så kan jeg kun slutte mig til dem, der siger, at I bør proppe jeres sandwiches i sådan en grad, at det sætter et ordentlig fodtryk i folks hukommelse.

Hvis produktet er i orden, så betyder prisen mindre.

Et eksempel er SUsandwich i Greve. De store nogle ordentlige moppedrenge af nogle sandwich, som er svære for en alm. mand at spise. De koster så også 100 kr, men folk kommer gladeligt et godt stykke væk for at få nogle af dem. Varianterne er heller ikke bare standarden med skinke/ost og kylling/bacon. De findes også på kortet - men der er også nogle spændende varianter.

Jeg er vognmand og kører mange kilometer rundt i hovedstadsområdet. Jeg har smagt sandwiches fra mange forskellige steder og jeg har da mine foretrukne steder at købe frokost, hvis jeg er kommet afsted uden. Kendetegnene for dem alle er netop, at der er godt med fyld - og ligeså vigtigt et godt brød. 

Jeg ved ikke, om I laver grillede sandwich. Hvis ikke så kan det også være en god idé, som ikke ret mange steder benytter sig af, men som jeg personligt synes er fantastisk.

Men hvis I ikke er klar til at give det et sidste forsøg og smide lidt ekstra penge på nogle markedsførings stunts, som der også er foreslået, så er jeg enig i, at I bør lukke ned og mindske tabet og komme videre med en solid lærestreg i bagagen.

Når jeg kommer til Roskilde næste gang (det er dog ikke så ofte), så skal jeg nok kigge efter jeres biks og snuppe en frokost og se, hvad I kan byde på, hvis I stadig har åbent.

Tilmeldt 17. Dec 07
Indlæg ialt: 1876
Skrevet kl. 16:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har virkelig ondt af jer, og det jeg skriver her skal ikke være at gnide salt i såret. Du har fået en del gode råd vedrørende lukningscenarier, og det er noget i skal se seriøst på. 

Fra din beskrivelse må I ligge lige overfor Kvickly/Bones etc, et sted med massiv kørende trafik men meget lidt gående. Jeg kommer forbi et par gange om ugen, og er egentlig ikke klar over at i ligger der/hvad I laver. Jeg tror egentlig jer har set jeres navn, men det har ikke skreget kom og spis. 

Jeres priser i direkte konkurrence med steder som Cafe Vivaldi, men umiddelbart er I ikke et sted der umiddelbart inviterer til at komme og sætte sig, få en sandwich og en øl.  Jeg vil være lidt grov og sige at I ikke har særlig store chancer for at det bliver en lykkelig ende. 

HVIS, HVIS.... I skal have noget til at virke og give det en chance, så skal folk kende til jer og elske jeres sandwiches (som de gør Vivaldi - som er en hård konkurrent for jer). Jeg ville investere i at folk smagte sandwichene, og med jeres beliggenhed så er I nødt til at komme ud på fortorvet og give folk smagsprøver - I skal have trafik det er den eneste måde. Hvad med at dele rabatkuponer ud i gågaden...

Lokalradioerne er effektive og jeg ved at andre såsom Konia Kebab (overfor Ro's Torv) skabte trafik på den vis før Ro's Torv blev bygget - et tidspunkt hvor der ikke var grund til at stoppe der.

Hvis I skal have success så skal I nå folk der bor i Roskilde og kommer i området.

Side 2 ud af 3 (24 indlæg)