Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger let webshop system

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Fra Svenstrup J
Tilmeldt 20. Aug 12
Indlæg ialt: 487
Fra  Happykids Skrevet kl. 22:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg søger et let webshop system ala Uniquefree. Det skal kunne køre en et domæne der ligger hos Gigahost. Jeg gik sådan set efter Uniquefree, men deres system virker desværre ikke ordenligt på Gigahosts server ...øvbø

Systemet skal være let, enten gratis eller ikke koste det vilde, da det kun er til en test shop, design delen er ikke så vigtigt, må dog gerne være plads til at upload egen top banner og redigere i farver mv. Jeg har prøvet Magento, men synes deres system er meget tung og kræver en del viden at lave noget flot der i, har en magonto testshop lige nu, hvor jeg ikke engang kan finde udad at redigere ordenligt i menu opbygningen, selv om jeg har søgt på stort set alt tænkeligt :)

Nogle bud?

Venlig hilsen

Henrik

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:15
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 21. Jun 14
Indlæg ialt: 330
Fra  Weebio Skrevet kl. 12:04
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jan Elmar Sørensen:
Prøv en demo shop hos ShopOrama.

Hvordan skal en person der ikke kan finde ud af magento selv kunne saette en shop op i Shoporama, og goere nogle af de ting som han nævner og så så også billigt?

Til trådstarter, såfremt du finder det okay med et engelsk bruger interface, så ville jeg anbefale www.shopify.dk, de har en masse færdige teams og deres løsning er rigtig let at bruge. Som sagt foregår det på engelsk.

Fra Los Angeles
Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 428
Fra  Lavenwebshop.dk Skrevet kl. 13:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Bryan Johansson:
Til trådstarter, såfremt du finder det okay med et engelsk bruger interface, så ville jeg anbefale www.shopify.dk, de har en masse færdige teams og deres løsning er rigtig let at bruge. Som sagt foregår det på engelsk.

Hvis det er, så har jeg lavet en dansk guide til Shopify, så alle kan starte på det. Den er dog ikke helt færdig, men du kan læse den her. Hvis du synes, at Magento var for tungt at danse med, kan du også prøve WooCommerce, som er en Wordpress webshop. Det passer godt til dine behov, da det er gratis, og det er relativt let at sætte i webshop op i det. Det har jeg også skrevet om på den side, som jeg linkede til. Jeg synes, at WooCommerce er rimelig let at arbejde med, så det er måske en mulighed for dig, når du kun skal bruge det som en testshop.

Fra Svenstrup J
Tilmeldt 20. Aug 12
Indlæg ialt: 487
Fra  Happykids Skrevet kl. 13:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for de gode svar, vil kigge lidt på de forskellige muligheder :) kom endelig med flere bud hvis det er :)

vh

Henrik

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Henrik:

Hej

Jeg søger et let webshop system ala Uniquefree. Det skal kunne køre en et domæne der ligger hos Gigahost. Jeg gik sådan set efter Uniquefree, men deres system virker desværre ikke ordenligt på Gigahosts server ...øvbø

Systemet skal være let, enten gratis eller ikke koste det vilde, da det kun er til en test shop, design delen er ikke så vigtigt, må dog gerne være plads til at upload egen top banner og redigere i farver mv. Jeg har prøvet Magento, men synes deres system er meget tung og kræver en del viden at lave noget flot der i, har en magonto testshop lige nu, hvor jeg ikke engang kan finde udad at redigere ordenligt i menu opbygningen, selv om jeg har søgt på stort set alt tænkeligt :)

Nogle bud?

Venlig hilsen

Henrik

Du kunne eventuelt tage et kig på Opencart. Der udkom en version 2.0 for 11 dage siden med nyt administrations interface og andre nye features. Det virker med garanti hos gigahost.

http://www.opencart.com/

Det er gratis og har topbanner som du søger.

Tilmeldt 21. Jun 14
Indlæg ialt: 330
Fra  Weebio Skrevet kl. 14:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Hans Jonas Hansen:
Hvis det er, så har jeg lavet en dansk guide til Shopify, så alle kan starte på det. Den er dog ikke helt færdig, men du kan læse den her.


Hvad med at lave en guide til Shopsy? 

Tilmeldt 18. Nov 09
Indlæg ialt: 129
Fra  Blikfang.com Skrevet kl. 15:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg prøvede i sin tid (2004) en demo-shop hos DanDomain og efter 10 min var jeg solgt. Den er dejlig let og på dansk. Jeg er dog ikke 110 % glad, da den mangler nogle få ting. Jeg har prøvet (i 7 måneder) at have min shop i et Magento system og nej.... det var ikke let og nemt og lige til.

Held og lykke med dit valg.

 

MVH
Nicoline Roos  -  www.Blikfang.com

Fra Svenstrup J
Tilmeldt 20. Aug 12
Indlæg ialt: 487
Fra  Happykids Skrevet kl. 17:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej igen, super gode ideer der kommer ind, mange tak.

Nu hvor jeg lige har gang i en tråd med webshops, er der så nogle der har forstand på Prestashop? Jeg sidder og forsøger at hjælpe en god ven, men uanset hvad, så vil den ikke vise varer inkl. moms i selve shoppen. Momsen bliver godt nok lagt til i kurven, men den vises bare ikke i shoppen. Jeg har søgt på alle moms indstillinger og mener det hele er slået til.

Nogle gode tips hertil? :)

vh

Henrik

Tilmeldt 9. Oct 14
Indlæg ialt: 135
Skrevet kl. 13:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Vil klart råde dig til at benytte en wordpress installation. Det er gratis og det nemmeste i verden at administerer. 

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)