Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på min webshop!

Side 1 ud af 2 (17 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer,
Som overskriften antyder, vil jeg rigtig gerne låne lidt af din tid!

Landet ligger sådan, at jeg har en webshop og jeg vil gerne have nogle andres øjne på den - ideer til optimering, konvertering, trafik osv. er meget velkomne.
Min arbejdsvinkel er, at jeg gerne vil sælge på, at kunderne og jeg har den her 'jeg-elsker-pizza-følelse' tilfælles - samt at skabe et behov, mit produkt så kan udfylde.  
Jeg sælger pizzaudstyr, som gør det nemmere og sjovere at nyde sin pizza. Jeg elsker selv pizza, hvilket er grunden til, at jeg startede shoppen op. Jeg har prøvet at gøre siden meget personlig og vise min passion, og på den måde tiltrække en masse andre pizzaelskere.
Fremtidige produkter bliver mobilcovers, stickers, t-shirts med illustrationer som jeg selv laver og andre gadgets der hæve pizzaoplevelsen.   
Hvis du har tid og lyst, kunne du evt. dele dine oplevelser med webshoppen op sådan her: Lave en lille liste over ting du ikke er så vild med, noget du synes fungerer godt og ideer til nye tiltag.
Jeg ser frem til, at høre fra jer.
DBH Magnus 

Tilmeldt 26. Sep 14
Indlæg ialt: 236
Fra  Kontorartikler.nu Skrevet kl. 15:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Magnus

Kan ikke lige pege på hvad det er, men det ligner ikke så meget en seriøs webshop. Måske er det manglen på produkter. Tror du skal have lidt mere fyld på siden, enten produkter eller også noget beskrivelse eller noget tredie.

Men held og lykke med det :-)

Salg af kontorartikler, samt stort udvalg af emballage. Find det hele på kontorartikler.nu

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for dit feedback - jeg sætter pris på det! Jeg har produkter der skal op på siden, som jeg bare mangler, at modtage med posten. Derudover har jeg nye produkter på tegnebrættet, så jeg kan få fyldt lidt op.  

Fra Aarhus C
Tilmeldt 14. Mar 14
Indlæg ialt: 2152
Fra  Erhvervshjemmesider.dk ApS Skrevet kl. 19:11
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Magnus

Jeg vil også tilslutte mig at der mangler noget mere “fyld“ på din webshop. Jeg tror det bliver bedre hvis du får fyldt en masse på hylderne, hvilket du så også er i gang med kan jeg forstå. 

Du bør efter min mening droppe din søgefunktion i venstre hjørne. Det giver ikke megen mening at lade dine besøgende søge mellem dine få produkter. Brug i stedet placeringen til et salgsfremmende slogan, eller en referencetekst af en art. 

I forhold til din chat funktion, synes du skal passe på med at sætte dine besøgendes forventning højt, i forhold til en hurtig respons. Jeg skrev en besked, og lod den stå i 10 minutter, hvorefter jeg fik følgende respons.

“Customer Service

We apologize for keeping you waiting. Our operators are busy at the moment, please leave us a message with your email address and we'll get back to you shortly.“
Held og lykke med projektet :)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Simon,

Tak for dit input, det super fedt!

Ja, jeg skal have noget mere på hylderne - det kommer dog til at tage lidt tid, men jeg kan sagtens se hvad du mener. Og ja, på nuværende tidspunkt tjener søgefunktionen intet formål, den fjerner jeg til fordel for noget andet.

Angående chat-funktionen, synes jeg det er lidt svært, fordi meningen med chat-funktionen er jo, at kunden skal have et hurtigt svar mens de er på siden.. og jeg har chatten koblet på min iPhone, så jeg får besked med det samme, men.. jeg er ikke på min telefon 24/7, så jeg må udtænke den lidt nærmere!

Tilmeldt 9. Oct 14
Indlæg ialt: 135
Skrevet kl. 20:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg syntes der mangler lidt et banner som fortæller kort og præcist hvad du sælger.

Fra Aarhus C
Tilmeldt 14. Mar 14
Indlæg ialt: 2152
Fra  Erhvervshjemmesider.dk ApS Skrevet kl. 20:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Super fedt du kunne bruge min respons til en smule konstruktivt - Det gæder mig :)

God aften. 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Magnus Søby:
tiltrække en masse andre pizzaelskere

Hvordan har du tænkt dig at markedsføre shoppen?

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jan, 

Udover annoncering på Adwords, DBA, Pricerunner, Amino, sociale medier, lidt offline markedsføring og generel SEO, har jeg gang i noget video henvendt til Youtube. Noget af det første jeg gjorde var, at få fat i en blogger og udveklse produkter til fordel for en anmeldelse.. dog brændte jeg nallerne, så det har jeg lagt lidt til side!

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa.

Du har utrolig få produkter på siden, hvilket nedgrænser en stor del af potentielle købere, og så synes jeg at priserne er en lille tand for høje.

Held og lykke.

\\Benjamin

Side 1 ud af 2 (17 indlæg)