Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Føler mig snydt - webshop leveret med duplicate content

Side 4 ud af 4 (33 indlæg)
Tilmeldt 21. Mar 10
Indlæg ialt: 141
Fra  www.kulturkrukken.dk Skrevet kl. 19:32
Hvor mange stjerner giver du? :

"I den perfekte webshop-udgave findes så mange aspekter, at det er de færreste kunder der har råd til at få det lavet"

Det lyder sandelig ikke godt..!

Men du har ret i, at prisen ikke skal være den vigtigste parameter.

Fra Korsør
Tilmeldt 26. Feb 09
Indlæg ialt: 5072
Fra  Sliknet Thai-invest aps Skrevet kl. 11:59
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Jan Deleuran:
Det er ikke programmøren/webdesignerens opgave at sætte kunden ind i alle disse problematikker, men en udvidet service at informere om disse, og hvis man lægger ud med at nævne at alle disse punkter bør inkluderes i opgaven (med en større omkostning til følge) kan man være sikker på at 99% af kunderne lægger opgaven ved konkurrenten som selvfølgelig er billigere fordi han ikke nævner noget. 

Tja, det må jo så være fordi du selv jagter dette segment der kun fokuserer på pris.

Det må da være 100 gange mere tilfredsstillende som udvikler at være mere med i processen, samt levere et ordentligt produkt ?  - og ja, selvfølgelig koster det mere - Det er så din opgave som sælger at forklare - måske er i bare for dårlige sælgere.

Alle ved at det overvejende er i det billigste segment at tvisterne opstår - hvorfor så jagte netop det ?

Jeg ved godt rigtig mange herinde jagter billigst muligt - men der findes da andre jagtmarker end Amino.

Fra DK- Struer
Tilmeldt 26. Dec 06
Indlæg ialt: 2831
Fra  Ifindu.dk Skrevet kl. 17:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Jesper Laugesen:

Tja, det må jo så være fordi du selv jagter dette segment der kun fokuserer på pris.

Det må da være 100 gange mere tilfredsstillende som udvikler at være mere med i processen, samt levere et ordentligt produkt ?  - og ja, selvfølgelig koster det mere - Det er så din opgave som sælger at forklare - måske er i bare for dårlige sælgere.

Du har fuldstændig ret - mht til hvad der er tilfredsstillende.

Jeg jagter bestemt ikke segmentet der kun fokuserer på pris - eller det gør jeg måske, for tendensen er at opgaverne kommer via Amino/freelancer

men bolden ligger jo på min banehalvdel, og jeg kan jo selv gøre en masse for at ændre på den tendens.

En god pointe Jesper Laugesen 

Få hjælp til at det tekniske omkring Web og Grafisk -  https://icode.dk

Side 4 ud af 4 (33 indlæg)