Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjemmeside for nybegynder?

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Tilmeldt 9. Oct 14
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 22:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg forsøger at lave en hjemmeside, der er gratis. Men gratis betyder selvfølgeligt også mere arbejde i know. Den skal ikke være avanceret, jeg skal ikke lære at kode dit og dat og den skal være til at benytte på mit just købte domæne/ webhotel.

Alt jeg har kigget på er gratis lige indtil hjemmesiden skal publisheres. Hvilket er en anelse irriterende. Jeg leder lidt efter et program som det gamle ms publisher 2007. Er der nogen, der har et godt forslag?

Fra Roskilde
Tilmeldt 16. Jul 11
Indlæg ialt: 473
Skrevet kl. 22:41
Hvor mange stjerner giver du? :

padawan:

Jeg forsøger at lave en hjemmeside, der er gratis. Men gratis betyder selvfølgeligt også mere arbejde i know. Den skal ikke være avanceret, jeg skal ikke lære at kode dit og dat og den skal være til at benytte på mit just købte domæne/ webhotel.

Alt jeg har kigget på er gratis lige indtil hjemmesiden skal publisheres. Hvilket er en anelse irriterende. Jeg leder lidt efter et program som det gamle ms publisher 2007. Er der nogen, der har et godt forslag?

Skal du selv lave designet? 

Hvis ikke, kender du så til Wordpress

Tilmeldt 9. Oct 14
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 23:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Well jeg er så grøn at jeg ikke engang er sikker på hvad du mener med "design"...

Fra Dianalund
Tilmeldt 11. Apr 09
Indlæg ialt: 888
Fra  Ringhus.dk Skrevet kl. 23:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis den hjemmeside skal bruges professionelt vil jeg anbefale dig at få en til at lave dem for dig. Husk det er det første kommende kunder typisk at fra din virksomhed

 

Fra Aarhus
Tilmeldt 5. Apr 11
Indlæg ialt: 698
Fra  NemProgrammering.dk Skrevet kl. 08:19
Hvor mange stjerner giver du? :

NemProgrammering.dk - lav din egen hjemmeside med vores gratis videotutorials!

Tilmeldt 9. Oct 14
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 09:09
Hvor mange stjerner giver du? :
Det er en super hjemmeside, I har der! Den skal jeg kigge meget nærmere på. Tak😃
Fra Silkeborg
Tilmeldt 8. Jun 11
Indlæg ialt: 251
Skrevet kl. 07:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Husk at ting koster på dem ene eller anden måde. Hvis du ikke selv vil betale dig fra at få lavet en hjemmeside, bliver du selvnødt til at lave den, og det moster også tid (og tid er som bekendt penge) så erspørgsmålet om det bedre kan betale sig at betale sig fra at få lavet en hjemmeside, og så lægge tiden i firmaet i stedet for. 

Hvis du absolut selv vil, så er wordpress, som nævnt, et godt sted at starte. 

Tilmeldt 27. Aug 08
Indlæg ialt: 1161
Skrevet kl. 10:26
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 9. Oct 14
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 19:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er meget tilfreds med de sober og ikke mindst brugbare svar jeg har fået. Jeg vil kigge på de nævnte hjemmesider, og især wordpress. Tak for hjælpen derude.

Fra Nørre Alslev
Tilmeldt 7. Oct 13
Indlæg ialt: 38
Skrevet kl. 11:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu skriver du godt nok 8gratis) men One.com har et web editor system der er let at gå til.

Mvh. Kenneth

www.prosh.dk

Pro Nordic Udlejning & Salg. https://www.pro-nordic.dk 

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)