Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Skylder min tidligere chef penge?? Hjælp!!

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)
Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14994
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 16:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Juridisk vil du tabe sådan en sag, og 266 kr kommer til at koste dig mange mange tusinde kr i omkostninger. Så betal dem dog tilbage. Ville du ik selv have, at andre betalte dig retur, hvis du havde betalt for meget?

Dernæst er du helt etisk og moralsk ude på et sidespor, når du ligefrem begynder at søge efter måder online, hvorpå du kan snyde en tidligere arbejdsgiver... I dont get it!

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Fra Sønderborg
Tilmeldt 18. Mar 14
Indlæg ialt: 70
Skrevet kl. 16:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Takker for jeres svar. Jeg skriver blot herinde fordi jeg er i tvivl. håber det er ok med jer. Vil mene forumet er for erfarne og uerfarne mennesker.  Jeg 

Fra Hvidovre
Tilmeldt 13. Aug 14
Indlæg ialt: 2309
Fra  Financial Data Solutions ApS Skrevet kl. 17:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg synes, at det er ok, at du som fattig studerende spørger, for det ER mange penge. Man bør jo kunne spørge om hvad-som-helst herinde. Jeg kan godt følge dig i, at det er penge, du har regnet med, og at du måske ikke liii har tjekket din sidste lønseddel. Jeg ville nok skrue charmehatten på og hælde vand ud af ørerne og fortælle, som det hænger sammen, og at du er en fattig studerende og gerne vil betale, når du har fundet et nyt arbejde og bla bla. Juridisk er der - som flere har sagt - nok ikke noget at gøre. Det er ikke dine penge.

Tilmeldt 27. Aug 08
Indlæg ialt: 1161
Skrevet kl. 17:16
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Hej Kasper.

her møder du desværre mange, som keder sig, og også nogle som vil gerne opdrage andre.

Der er mange måder at fortælle sit budskab...

Tage det bare ikke for personligt. Hav en god weekend!

Fra Korsør
Tilmeldt 26. Feb 09
Indlæg ialt: 5072
Fra  Sliknet Thai-invest aps Skrevet kl. 17:20
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg tænker - egentlig mærkeligt at din tidligere arbejdsgiver overhovedet gider bruge tid på sådan et lille beløb - det ender vel med at blive dyrere for ham i spildtid :)

Fra Viborg
Tilmeldt 6. Jun 07
Indlæg ialt: 323
Skrevet kl. 18:56
Hvor mange stjerner giver du? :
Side 2 ud af 2 (16 indlæg)