Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvor mange annoncegruper ?

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 14. Aug 14
Indlæg ialt: 27
Fra  Hus og Haveliv Skrevet kl. 20:14
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej. Jeg er indehaver af en webshop, som har et forholdsvis stort produktudvalg. Jeg har mange produktkategorier, hvor jeg har mange af de samme varer typer, blot forskellige varianter. F.eks. har jeg 12 varer i samme produktkatagori, blot forskellige varianter, ex. batteriladere. Jeg er lidt i tvivl om jeg skal oprette én annoncegrupper for alle batteriladerne, da kunderne der kan se alle på én gang, hvis kunden selv er i tvivl om hvilken model han/hun skal have. Omvendt kan jeg lave annoncegruppen meget mere relevant, hvis jeg laver én annoncegruppe pr. batterilader, og den annoncegruppe vil formentlig score højere i Adwords-systemet, men så kan kunden jo ikke se, at jeg har flere. Min webshop kan pt. ikke håndtere at vise relaterede produkter... Er det nogen det kan vejlede mig i dette lille dilema. ? På forhånd tak for hjælpen !
Fra Dublin
Tilmeldt 24. Sep 14
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 12:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mikkel

Jo kunden kan godt se at du har flere hvis du laver skræder syede sitelinks til den pågældende annonce gruppe.

Og du har ret i at du kan lave annonce grupperne mere relevant ved at være mere tematisk, men du kan godt have alle dine batteri ladere i den samme annonce gruppe og stadig opnå en høj score hvis du blot bruger keyword insertion :)

Håber at det hjælper

/Rasmus

Tilmeldt 14. Aug 14
Indlæg ialt: 27
Fra  Hus og Haveliv Skrevet kl. 15:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Rasmus, 

Mange tak for dit svar..jeg skal vist lige have læst lidt op på "keyword insertion"..det er ikke noget jeg har prøvet før :)

Tak for hjælpen ! 

De bedste hilsner fra 

Mikkel

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)