Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp os med at tænke stort om fremtidens iværksætter a-kasse og services

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Aarhus
Tilmeldt 3. May 13
Indlæg ialt: 292
Fra  Listen Louder Skrevet kl. 16:50
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person
Kære Iværksætter-kolleger!

Hvordan skal fremtidens iværksætter-service og a-kasse se ud? Få indflydelse ved at gi' din mening til kende her:
https://da.surveymonkey.com/s/R3SG9NK

Lige nu sidder vi hos Listen Louder og hjælper en stor organisation med at skabe den bedst mulige fagforening, a-kasse og/eller services for iværksættere.

Dette er DIN mulighed for at påvirke de tilbud, der gives fremtidens iværksættere og selvstændige fra a-kassernes side - samt give udtryk for behov, der ikke bliver opfyldt netop nu i forhold til eksempelvis netværksmuligheder, foredrag, kurser, uddannelse osv.

Jeg håber meget, at du vil bruge 2 minutter på dette: https://da.surveymonkey.com/s/R3SG9NK

Vi lover, at resultatet bliver din indsats værd, og at dine input går direkte til direktionen...

Ha' en god og meningsfyldt dag. Bedste hilsner Jonathan Løw
- iværksætter og stifter af Listen Louder

Tilmeldt 17. Dec 07
Indlæg ialt: 1876
Skrevet kl. 17:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er desværre en ret umulig opgave, da hele dagpengesystemet er baseret på lønmodtagere, og derI reglerne er lagt så meget i vejen at Dagpengesystemet ikke duer for selvstændige eller ofte også ægtefæller.

Idag er der en tråd om en person der har tabt 1 mio kr på et resturantseventyr, og en sådan person vil ikke kunne kvalificere til understøttelse - det er håbløst og grotesk og en af de store ricisi.

Fra Brønderslev
Tilmeldt 21. Jun 06
Indlæg ialt: 514
Fra  Daltek IVS Skrevet kl. 23:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Må desværre erklære mig 100% enig med Broncofan. 

Reglerne for fagforeninger (især afsnittet om dagpenge og A-kasse) er regeringsbestemte og her følger bare nogle for iværksættere og selvstændige erhvervsdrivende trælse bi-ting. En af dem er at man ikke optjener dagpengeret mens man driver og ejer virksomhed. For mit vedkommende var min sats dimmitendsats før jeg startede virksomhed, driver jeg virksomhed i 10 år og går konkurs, fortsætter jeg på dimitendsats. Jeg har ikke optjent en dyt.

Jeg har prøvet ASE og er ikke imponeret. DANA har fat i noget af det rigtige da de anerkender ovenstående problematik og istedet byder sig til med diverse netværksarrangementer. 

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)