Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Sproom... Dinero... hjælp - hvad skal man vælge...?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Odense
Tilmeldt 13. Mar 14
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 10:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg er desværre ret ny i alt det her... men har brug for et godt tip mht. elektronisk fakturering.

Vi har fået anbefalet Sproom, men kan ikke helt gennemskue deres priser og ydelser...

Andre med erfaring herfra? Og er der Dinero brugere som kan fortælle mig om det system i princippet kan det samme...?

Vi søger i princippet bare lidt erfaringer og evt. anbefalinger, da vi ikke har afklaret vores behov endnu...

Håber der sidder nogen derude som har mod på at dele det med os :-)

Rigtig god dag og på forhånd tak ;-)

 

Fra Krarup
Tilmeldt 29. Nov 12
Indlæg ialt: 339
Skrevet kl. 10:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Jeg kan varmt anbefale Dinero. Bruger det selv og er rigtig glad for det.

Jeg kender ikke Sproom, men har benyttet mig af flere forskellige andre systemer og programmer igennem tiden, Dinero er langt det mest brugervenlige og det der er nemmest af komme i gang med.

Dinero vil man kunne lære en abe at bruge på et par timer Big Smile

YourBanker - Sammenlign lån og få gratis tips og tricks

Fra Odense
Tilmeldt 13. Mar 14
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 10:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for super hurtigt svar Jesper :-) Tror også at jeg hælder til den løsning, men blev bare lidt nysgerrig... God dag :-)

Tilmeldt 26. Sep 14
Indlæg ialt: 236
Fra  Kontorartikler.nu Skrevet kl. 22:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Charlotte

De 2 systemer har helt forskellige formål. Sproom er et transportlag / service der kan hjælpe dig med at flytte elektroniske filer (eksempelvis faktura) fra dig til dine samarbejdspartnere. 

Dinero er et økonomi system du kan bruge til bogføring af økonomien i din virksomhed.

Hvis du fortæller mig lidt om hvad du har af behov, så kan jeg måske hjælpe dig lidt i den rigtige retning.

Salg af kontorartikler, samt stort udvalg af emballage. Find det hele på kontorartikler.nu

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)