Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvilke værktøjer / services bruger du som iværksætter?

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 09:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle Amino'er

Jeg har allerede stillet et decideret spørgsmål mht. hvilket TO DO liste system andre iværksætter synes godt om i dagligdagen.

Dette indlæg er lidt bredere, hvor hvilke værktøjer / tools benytter du som iværksætter, for at sikre dig, at du har styr på alle aftaler, idéer, gøremål, fremtids tanker, ja generelt set alle de ting du bruger i dagligdagen som iværksætter, for at have styr på alt. Jeg tænker ikke på regnskabsprogrammer, men alle personlige / firma mæssige værktøjer du har i din værktøjskasse, og benytter dagligt / løbende... så du altid er sikker på at ting ikke falder imellem 2 stole, og bliver glemt, men alt bliver husket og fulgt til dørs?

Det kunne være en bestemt TO DO liste, men også MS Project, en fysisk kalender, en mobil app, manuel tastet Word / Excel dokument som huskeseddel, planlægnings værktøjer og meget andet?

På forhånd mange tak. 

De bedste hilsner

:) Mr. Tee

Tilmeldt 20. Apr 06
Indlæg ialt: 54
Fra  ChannelCRM A/S Skrevet kl. 14:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mr. Tee.

De fleste af de ting du nævner, løses jo i et CRM system. Sådan et system holder bl.a. styr på alle dine kunder, emner og leverandører. Alle aktiviteter som telefonkald, møder, tilbud og dit Salgsforecast styres i systemet. Ud fra dette skabes så din ToDo liste der giver et klart overblik over dagens aktiviteter. Systemet kan også journalisere alle dine mails, flette i MS-Word og Outlook og skabe flotte grafik rapporter. Så et CRM system er grundlaget i alle typer virksomheder, uanset størrelse. SkyViewCRM er danskudviklet og kan bruges på alle platforme fra PC til android. Sproget kan vælges mellem Dansk og Engelsk. Meget hjælp til din forretning for bare 149 .- pr. måned.

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)