Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Paypal

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)
Fra Taastrup
Tilmeldt 13. Apr 14
Indlæg ialt: 37
Skrevet kl. 20:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey Amino.

Jeg har paypal på min webshop som betalingsløsning. Mit problem opstod da jeg fandt ud af at mine kunder ikke kunne lave et køb uden en paypal konto, det fik mig til at undersøge forskellige ting og nu er jeg blevet endnu mere i tvivl.

Jeg havde en paypal til privat brug som jeg havde linket til min webshop. Nu jeg blevet helt i tvivl. Skal jeg oprette en helt ny paypal konto til erhverv? Eller kan jeg "opgradere" min nuværende privat paypal til brug af webshops? Og hvordan kan jeg gøre så kunder ikke skal oprette en paypal konto for at lave et køb?

Mvh
Patrick 

Tilmeldt 30. Oct 13
Indlæg ialt: 30
Skrevet kl. 22:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Det vil jeg egentlig også godt vide, så følger lige med her 

Tilmeldt 30. Jul 12
Indlæg ialt: 2576
Fra  MN Service Skrevet kl. 23:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Hvis jeg husker rigtig bliver du bedt om at opgradere din Paypal konto når du har modtaget over 10.000kr i indbetalinger på din konto. Men du kan jo lige så godt gøre det med det samme. Se selv på Paypals side hvad du skal gøre.

Vi udfører alt Murer & Malerarbejde http://mogkservice.dk/ 

Fra Taastrup
Tilmeldt 13. Apr 14
Indlæg ialt: 37
Skrevet kl. 23:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey Michael

Jeg synes bare at jeg læste her til aften på et andet indlæg at ens PayPal ville blive lukket hvis der var et vist beløb man overskred, hvis man ikke havde en eller anden slags licens (det kunne godt være en erhvervs konto). Jeg har surfet lidt rundt på PayPals side, men jeg er ikke rigtigt kommet videre. Mit spørgsmål er bare om man godt kan opgradere til en erhvervs konto eller om den binder ens konto til privat så snart man opretter den? :-)

Tilmeldt 30. Jul 12
Indlæg ialt: 2576
Fra  MN Service Skrevet kl. 23:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Der er nu ingen " licens " man skal have. Men du skal sende en del dokumentation ind til dem for at blive godkendt til en erhvervs konto. Men så vidt jeg husker op graderede jeg også bare min privat konto til en erhvervs konto med den nødvendige dokumentation. Men det er jo efterhånden mange år siden.

Vi udfører alt Murer & Malerarbejde http://mogkservice.dk/ 

Fra Taastrup
Tilmeldt 13. Apr 14
Indlæg ialt: 37
Skrevet kl. 23:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Kunne ikke lige finde et ord for den rigtige betydning. Men jeg mente at det ikke var nok at have en privat konto, men at man skulle udvide den.

Men tak for svaret, jeg vil prøve at undersøge om det er muligt at opgradere. Nu mangler jeg kun svar på sidste spørgsmål. Vil det løse mit problem at mine kunder ikke behøver at have en paypal konto for at kunne betale?

Tilmeldt 30. Jul 12
Indlæg ialt: 2576
Fra  MN Service Skrevet kl. 23:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Patrick Raymond Hansen:
Vil det løse mit problem at mine kunder ikke behøver at have en paypal konto for at kunne betale?

Ja, for så får du mulighedden for at sætte Paypal expres chekout op. Men det er så en helt anden historie.

Vi udfører alt Murer & Malerarbejde http://mogkservice.dk/ 

Tilmeldt 9. Aug 11
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 23:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis du går ind på lignende tråde her på amino, vil du kunne læse, at PayPal er ved at udfase muligheden for betaling uden PayPal konto.

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46435
Fra  John Hannover Skrevet kl. 23:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Michael:
Men så vidt jeg husker op graderede jeg også bare min privat konto til en erhvervs konto med den nødvendige dokumentation. Men det er jo efterhånden mange år siden.
givet korrekt

Hvidvasklovgivning som Paypal (Luxemburg) også er omfattet af giver samme krav som bankerne for erhvervskonto MEN - Paypal kan, helt efter loven - godt oprette erhvervskonto idag MEN til gengæld så fryses pengene på den - så første gang der kommer noget ind - skal man efter reglerne i gang med .- formål - omfang - legitimation - så gør det upfront - de gode gamle dage er slut Big Smile  (flødebollerne er også blevet mindre)

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra Taastrup
Tilmeldt 13. Apr 14
Indlæg ialt: 37
Skrevet kl. 23:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvad vil det sige? At paypal er ved at gøre så man SKAL have en paypal konto for at betale? Har jeg forstået det korrekt?

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)