Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Uge 42 tilbud - WordPress - SEO & frontend udvikling

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Fra Gørlev
Tilmeldt 25. Sep 10
Indlæg ialt: 564
Fra  Rohdemedia Skrevet kl. 20:35
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Amino

I uge 42 har jeg fri fra skole, hvilket betyder jeg vil være at finde på mit kontor fra 09-22 hele ugen, og derfor fylder jeg nu kalderen op! 

Skal du have lavet en hjemmeside eller webshop i Wordpress? Måske du bare skal have lave nogle enkelte tilrettelser, eller nogle mere komplekse nogen? Så ordner vi dette!

Udover dette tilbyder vi også tilbud på linkbuilding, og opstart på en generelt SEO-Pakke/aftale vil kunne fås til 50%.

Vil tilbyder også frontend udvikling i HTML5 og CSS3, som lever op til højeste standard. 

Vores Facebook marketing afdeling sidder også klar, til at hjælpe dig! De løser alt fra det grafiske på FB siden, til avanceret målgruppe målretning af dine annoncer. 

I hele uge 42 vil vi have en time pris på bare 200 -, eks. moms

Er du interesseret? Så giv et kald på 26 33 44 95, eller smid en mail til sr@rohdemedia.dk

-Mvh

Simon Rohde Nielsen

Rohdemedia

Fra Gørlev
Tilmeldt 25. Sep 10
Indlæg ialt: 564
Fra  Rohdemedia Skrevet kl. 12:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi har stadig lidt tid tilbage i næste uge, som vi kan bruge på dit site! 

Er du interesseret i et skarp tilbud kan jeg kontaktes på 26 33 44 95 eller mail til sr@rohdemedia.dk.  

Tilmeldt 27. Apr 09
Indlæg ialt: 275
Skrevet kl. 15:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis du kan skitsere nogle ændringer du ville foretage (og jeg er klar over der er mange til en utidssvarende side) www.beboerforum.dk, kan det måske godt have interesse

Fra Gørlev
Tilmeldt 25. Sep 10
Indlæg ialt: 564
Fra  Rohdemedia Skrevet kl. 13:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kjeppe, 

Det kan jeg godt. Jeg vil dog gerne lige have en dialog med dig først, hvor vi kan finde ud af hvilke ting, som du egenligt er interesseret i at få ændrede :)

Tilmeldt 12. Oct 14
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 19:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej...

Vil her fortælle mine erfaringer med Simon.

Jeg er en rigitg glad kunde hos Simon Rohde. Han er super dygtig til sit arbejde og løser en hver opgave man stiller foran ham. 

I forhold til andre jeg har haft til at lave på mine sider er simon langt billigere og hurtige. Jeg har altid forklaret mine opgaver til Simon over mail og skype hvilket fungere perfekt.

Jeg har tilmed haft simon til at lave SEO på min webshop. De penge var VIRKELIG godt givet ud. Mit salg er steget markant her 2 måneder efter og min google placering er nået til tops på side 1 hvor jeg før var at finde på side 2 og 3 ved de mest almindelige søgeord inden for min branche.

De varmeste anbefalinger til dette lille Geni!

De bedste hilsner Xander

Tilmeldt 26. Jun 11
Indlæg ialt: 243
Fra  Vimeso Marketing Skrevet kl. 20:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg vil gerne opfordre alle der skal have lavet SEO eller gennemgået deres eksiterende, til at drage nytte at Simon's tilbud.

Simon er en super ihærdig og arbejdsomt, samt utrolig klog ung mand. Han ved hvad han laver og kan virkelig sit kram.

Jeg har brugt Simon i flere sammenhænge, hvor der enten skulle opbygges en strategi for SEO - samt udførsel af dette og til programmering.

Simon ser ingen hindringer eller problemer, men blot udfordringer der skal løses -Oven i det, er han også super god til at forklare sit arbejde, så alle kan forstå det!

Fra Korsør
Tilmeldt 20. Jul 12
Indlæg ialt: 443
Fra  Granly Marketing I/S Skrevet kl. 18:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg sidder på kontor med Simon, og han har tidligere hjulpet mig en hel del. Han er super dedikeret og dygtig til sit arbejde, samt god at snakke med. Jeg vil gerne give en helt klar anbefaling herfra. Smile

Mads

Granlymarketing.dk - Webtekster til online markedsføring

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er måske interesseret i optimering af et par websites. Har du og din kontormakker nogle referencer og eksempler på jeres arbejde?

Jeg troede ellers at linkbuilding ikke længere var relevant og at det afhang af kvaliteten af links.

Fra Gørlev
Tilmeldt 25. Sep 10
Indlæg ialt: 564
Fra  Rohdemedia Skrevet kl. 10:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej JDias, 

Kan jeg få dig til at skrive en mail til mig på sr@rohdemedia.dk - Så kan du få nogle referencer. 

Linkbuilding er bestemt stadig relevant. Vi gør os i kvalitetslinkbuilding, og har adgang til nogle resourcer, som kan være med til at sparke din side til tops. 

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)