Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Er det en mentor/business angle, jeg har brug for?

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Fra holbæk
Tilmeldt 21. Mar 11
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 19:25
Hvor mange stjerner giver du? :

 

Min webshop www.damernesbutik.dk  har nu godt og vel ét år på bagen, og vi er kommet rigtigt godt fra start.

Der er kunder hver eneste dag, ordrestørrelsen stiger jævnt, kunderne kommer tilbage, og jeg får en masse dejlig feedback fra mine kunder om, at der har manglet en shop som min.

Jeg har et kundesegment med et kæmpe potentiale, og har ambitioner om at gå langt videre med denne del af min virksomhed. Samtidig må jeg erkende, at jeg lidt har mistet overblikket og roder rundt med spørgsmålet om, hvor  jeg skal  lægge min indsats fra nu af, for at få endnu flere kunder i butik:

  1. Døgnet har kun 24 timer, så hvad er vigtigst: Seo, presseomtale, indsamle emails fra relevante kundeemner til brug for nyhedsbreve, dybere analyse af  kundeflowet  eller……?
  2. Hvad skal jeg selv tillære mig og lave, og hvad er jeg bedre tjent med at købe mig til?
  3. Hvor og hvordan får jeg billigst den hjælp, som jeg skal købe mig?
  4. Hvor finder jeg en at sparre til de ting, som jeg ikke selv ved nok om?

Dybest set er det måske en mentor / business angle, jeg har brug for?

En moden person med viden og erfaring i webshop, som synes at det kunne være rigtig spændende at være med til at løfte shoppen op på et internationalt niveau hen over de næste år.

 

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)