Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger partner til at starte virksomhed. - Fra idé til fungerende projekt

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Fra Bangkok
Tilmeldt 8. Oct 14
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 18:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Jeg er en fyr i midten af 20'erne som p.t. har et halvt år tilbage af min M.B.A som jeg læser i Bangkok. Jeg ønsker at finde en partner som kan se et fordelagtigt match mellem hans/hendes og mine kompetencer i forbindelse med opstart og drift af virksomhed. Som udgangspunkt er jeg åben overfor folk i alle brancher. Tanken er at komme i snak med personer som har interesse i at idé genere, og efterfølgende starte virksomhed med udgangspunkt i vores "fælles profil". I første omgang handler det blot om at komme i dialog :).

 

Min Baggrund:

Marketingkoordinator i tekstilbranchen

Drevet mindre selvstændig virksomhed hvor jeg har fokuseret på at levere marketingløsninger på digitale medier. 

Uddannet multimediedesigner, PBA in international sales and marketing og er i øjeblikket ved at læse det sidste halve år af min M.B.A i general management.

 

Personlige holdninger:

Succes kommer ikke af sig selv. Der skal knokles, også når det gør ondt.

Beslutninger skal ikke træffes udelukkende på mavefornemmelse. Der skal investeres i analyse og research.

Hvor intet vover intet vinder.

Man skal brænde for det man laver.

 

Som nævnt bliver der startet på en helt blank canvas hvor idéen endnu ikke er skabt. Lyder det til at være et interessant "projekt", og har jeg ikke skræmt dig helt væk, så smid en besked. Det værste der kan ske er at du får udvidet dit netværk.

 

Mvh.

Morten

Tilmeldt 3. Apr 13
Indlæg ialt: 22
Skrevet kl. 10:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Hi Morten :) 

I am from Bangkok and I am just graduated Master degree in business from Aarhus University. I am interested to know more about your business idea. Just write to me via toon11st@gmail.com

Mvh.

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)