Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Har en ide omkring noget elektronik

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 8. Oct 14
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 13:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Alle,

Jeg er til daglig en del af byggebranchen, hvor jeg ser at der er mangle på nogle elektronik produkter.

Jeg vil derfor hører om der er nogen der har erfaringer/viden om hvordan jeg kan komme videre.

Skal jeg henvende mig til nogle andres iværksættere? Skal jeg henvende mig til elektronik virksomheder som mener kan lave sådan prodution / udvikling?

Hvordan sørger jeg for, at når jeg åbner op for ideen, at den ikke bliver kopieret/lavet af en anden.

Jeg er sikker på, at er noget vi mangler nu hvor byggeriet bliver mere og mere digitaliceret...

Måske er der også allerede virksomheder som har udviklet noget lignende allerede.

Håber jeg kan få lidt tilbage meldinger herinde.

Pft.

Venlig Hilsen Kasper

Fra Skive
Tilmeldt 12. Aug 12
Indlæg ialt: 58
Fra  X-FLEX Skrevet kl. 14:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kasper,

Det vil jeg gerne tage en snak med dig om. jeg har stor erfaring med udvikling og produktion af nye elektronik produktet. Via mit netværk har jeg kontakt med en stor gruppe håndværkere, via dem kan vi helt sikkert få nogle gode markeds feedback inden du sætter noget igang. 

Send mig en mail på morten@theba.dk eller ring til mig på 61610604, så kan vi tage en snak om det...

vh Morten:)

www.theBA.dk - morten@theBA.dk - 6161 0604

Tilmeldt 26. Sep 14
Indlæg ialt: 236
Fra  Kontorartikler.nu Skrevet kl. 17:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej TrexusDK

Hvis det er hjælp til den tekniske del af produktudviklingen, syntes jeg i skal tage kontakt til teknologisk institut. De hjælper dig gerne gratis med kontakt til de rette virksomheder som kan hjælpe dig med dette.

Det havde jeg rigtig stort udnytte af for mange år siden da jeg havde ideen til et nyt produkt som jeg ikke vidste hvordan jeg skulle få udviklet. 

Salg af kontorartikler, samt stort udvalg af emballage. Find det hele på kontorartikler.nu

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)