Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Macbook Pro - Dårlig wi-fi signal - Airport Express løsningen ?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Hjørring
Tilmeldt 7. Sep 13
Indlæg ialt: 104
Fra  Zmarto ApS Skrevet kl. 06:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej !

Vi har Stofanet her på adressen, og benytter sig at deres Thomson trådløse kabelmodem.

Problemer at dog at efter jeg har købt en Macbook Pro er signalet på den ekstremt dårligt... Jeg skal næsten være inden for 5 meter for en acceptabel hastighed. (De gælder kun MacBook'en og ikke de andre computere / tablets i husstanden.

Jeg har forsøgt med at koble Wi-Fi exteneder der på, skiftet kanaler et hav af gange, samt tilkoblet en af DLinks større routere.... Men er stadig langt fra tilfreds med hastigheden.

Læste et sted, at løsningen ville være en AirPort Express.

Nogle som syntes det lyder som en skør ide, eller andre gode forslag ?

http://www.festloeven.dk Festudlejning i Nordjylland - Sluch Ice maskiner 400 kr. Softicemaskiner fra 600,- Popcornmaskiner 350,- 

Fra Silkeborg
Tilmeldt 3. Apr 07
Indlæg ialt: 1958
Fra  Vipindi Skrevet kl. 07:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Thomas:
Læste et sted, at løsningen ville være en AirPort Express.

Hvis det er din Macbook der har defekt netkort, så nytter det ikke at skifte AccessPoint.

Som du beskriver det så er det kun din Macbook der har problemer hjemme, hvordan har den det med at komme på WiFi andre steder? Virker det uden problemer, eller har den også svagt signal der?

De bedste hilsner
/Brian 

Tilmeldt 9. Aug 11
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 08:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Brian Reinhold Jensen:

Thomas:
Læste et sted, at løsningen ville være en AirPort Express.

Hvis det er din Macbook der har defekt netkort, så nytter det ikke at skifte AccessPoint.

Som du beskriver det så er det kun din Macbook der har problemer hjemme, hvordan har den det med at komme på WiFi andre steder? Virker det uden problemer, eller har den også svagt signal der?

De bedste hilsner
/Brian 

det er din MacBook, som der er noget galt med og ikke dit stofa net.

Fra Hjørring
Tilmeldt 7. Sep 13
Indlæg ialt: 104
Fra  Zmarto ApS Skrevet kl. 06:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej...

Tak for svarene...

Når jeg er andre steder end hjemme, er der ingen problemer med wi-fi ... ;)

Så kan ikke tro det skyldes netkort / computer ;))

http://www.festloeven.dk Festudlejning i Nordjylland - Sluch Ice maskiner 400 kr. Softicemaskiner fra 600,- Popcornmaskiner 350,- 

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)