Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Håber på lidt SEO Expert feedback..

Side 2 ud af 2 (11 indlæg)
Tilmeldt 30. Sep 14
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 13:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Bo. 

Nu røg dit indlæg lige op i toppen igen, så jeg håber du får mere hjælp nu :) 

Hvis du har ringe forstand på SEO, så tror jeg ikke det vil hjælpe dig så meget at få hjælp fra alle de dygtige Aminoer her i debatten. Min pointe er, at jeg tror det vil være en rigtig god idé for dig at sætte dig ind i de basale elementer i googles algoritme og især hvad det er google vil opnå. Google forsøger at give os brugere det mest relevante resultat på vores søgning. Derfor kan man sige at dit SEO arbejde er en envejskommunikation, hvor det handler om at fortælle google, hvem du er og hvad du kan (Indhold, title, meta description, keywords, links, ankertekst, alt text) <-- Alle de faktorer google ser på skal vise hvad du er :)

Så læs rundt omkring på nettet og hvis du har penge til det, så lav en god aftale med en venlig og troværdig Amino-bruger - der er sikkert rigtig mange der kan hjælpe dig, fordi SEO er et område, hvor det er nødvendigt at have ekspertise.

Det sidste jeg vil foreslå dig er, hvis du gerne vil findes på et antal specifikke keywords, så vil jeg anbefale dig at se nærmere på content marketing (en del af seo). Jeg har fx startet denne her side i august: http://www.danskfakturaskabelon.dk/

Her har jeg skrevet næsten 20 tekster om faktura skabeloner og lignende, relevante emner. På søgeord som: faktura skabelon lå jeg i september på side 5 på google - nu ligger jeg nummer 9 på side 1 og får en god strøm af organisk trafik. Så hvis dine søgeord er: udbud, udbudshjælp, iværksætterselskab eller noget helt fjerde, så skriv en masse relevante tekster om emnerne og sørg for, at de ovennævnt elementer: title, meta description, keywords, links, ankertekst, alt text osv. er seo-optimeret :) 

Håber mit svar giver dig noget af det du har brug for! 

Med venlig hilsen 

Jan

Side 2 ud af 2 (11 indlæg)