Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Håber på lidt SEO Expert feedback..

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Fra Bangalore
Tilmeldt 7. Oct 14
Indlæg ialt: 2
Fra  Udbudshjælp IVS - salg til det offentlige via udbud Skrevet kl. 10:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Alle i SEO experter. Jeg har været yderst begejstret over at se mange af jeres svar herinde på Amino - så nu håber jeg i kan fortælle mig hvad som går galt med mit site http://www.udbudshjaelp.dk/ 

I skal vide at jeg som udgangspunkt ingen viden har om programmering osv, men har givet mig selv et kursus i SEO og syntes selv jeg har gjort meget. Mit projekt er med 0 budget, så har selv bygget siden via one.com webeditor

Google kan sagtens finde siden se site:udbudshjaelp.dk, men finder den ikke på alle de gængse nøgleord som jeg har forsøgt at optimere den med - jeg ville rigtig gerne ses i top 10 med ordet "udbud", men p.t. bliver jeg end ikke fundet med "Udbuds Hjælp"

Siden har været oppe et par måneder, og er senest blevet optimeret og opdateret for 14 dage siden

Et par tillægsspørgsmål; vil google Danmark finde et site som udbud.eu linket til siden angivet ovenfor? Kan det betale sif at tilkøbe udbudshjælp.dk og linke til udbudshjaelp eller er det spild af penge?

GLÆDER mig super meget til at se om I kan pille mit site fra hinanden og fortælle mig hvorfor det er jeg skal bruge professionelle webudviklere :-)

Tilmeldt 29. Jul 12
Indlæg ialt: 257
Fra  FixApple Skrevet kl. 10:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Bo,

Kan se, at du ikke rigitgt har nogen indgående links til din side, og det er nok derfor google ikke tiltaler din side nogen værdi. Så hvis jeg var dig, så ville jeg gå i gang med noget linkbuilding

Hvis du skal have hjælp til dette, så send mig en besked :)

Tilmeldt 2. Jul 08
Indlæg ialt: 2813
Skrevet kl. 12:10
Hvor mange stjerner giver du? :

hos mig svare den med og uden www

www.udbudshjaelp.dk/

udbudshjaelp.dk/

Du skal have lavet en 301 redirect fra udbudshjaelp.dk

til

www.udbudshjaelp.dk/

eller omvendt

---------

RETTELSE:

uden www bliver godt nok sendt videre til den med www men hvis jeg trykker paa en af dine undermenuer saa bliver den sendt til den uden de 3 x www ?



Tilmeldt 26. Sep 14
Indlæg ialt: 236
Fra  Kontorartikler.nu Skrevet kl. 12:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Anders S:

hos mig svare den med og uden www

www.udbudshjaelp.dk/

udbudshjaelp.dk/

Du skal have lavet en 301 redirect fra udbudshjaelp.dk

til

www.udbudshjaelp.dk/

eller omvendt

Er der nogen der ved om det ene er bedre end det andet?

Salg af kontorartikler, samt stort udvalg af emballage. Find det hele på kontorartikler.nu

Tilmeldt 2. Jul 08
Indlæg ialt: 2813
Skrevet kl. 12:38
Hvor mange stjerner giver du? :

kontorartikler:

Anders S:

hos mig svare den med og uden www

www.udbudshjaelp.dk/

udbudshjaelp.dk/

Du skal have lavet en 301 redirect fra udbudshjaelp.dk

til

www.udbudshjaelp.dk/

eller omvendt

Er der nogen der ved om det ene er bedre end det andet?

Det om en side svare paa www eller uden www ?

Hvis det er det saa skulle det være op til dig hvad du fortrækker. Men jeg vælger altid med de www da jeg synes at det er pænest og at det er det som de fleste  bruger paa nettet og bloggere ville skrive ( har jeg hørt en fugl synge om engang ) hvis de skulle lave et link til dig. Det ligger i hvert fald mest naturligt for mig at skrive et link med www.

Tilmeldt 26. Sep 14
Indlæg ialt: 236
Fra  Kontorartikler.nu Skrevet kl. 20:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Ville linket tælle mindre hvis det er skrevet som www.kontorartikler.nu, men der er en redirect på denne til kontorartikler.nu?

Salg af kontorartikler, samt stort udvalg af emballage. Find det hele på kontorartikler.nu

Tilmeldt 2. Jul 08
Indlæg ialt: 2813
Skrevet kl. 21:07
Hvor mange stjerner giver du? :

kontorartikler:

Ville linket tælle mindre hvis det er skrevet som www.kontorartikler.nu, men der er en redirect på denne til kontorartikler.nu?

nej det mener jeg ikke der skulle være forskel paa hvis du har lavet denne 301 redirect

Tilmeldt 26. Sep 14
Indlæg ialt: 236
Fra  Kontorartikler.nu Skrevet kl. 21:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Ok, tak for svar Anders. Så blev jeg lige lidt klogere igen :-)

Salg af kontorartikler, samt stort udvalg af emballage. Find det hele på kontorartikler.nu

Fra Bangalore
Tilmeldt 7. Oct 14
Indlæg ialt: 2
Fra  Udbudshjælp IVS - salg til det offentlige via udbud Skrevet kl. 13:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Det overraskede mig hvor hurtigt tråden her døde, troede Aminoerne var lystigt på tasterne?

Som sagt har jeg ringe forstand på SEO, men har forsøgt mig lidt her og der.. jeg har ikke selv programmeret hjemmesiden men bruger webeditor på one.com - der er dog lagt en del kodeelementer ind her og der 

Fra Aalborg
Tilmeldt 17. Sep 13
Indlæg ialt: 120
Skrevet kl. 13:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Bo, 

Som allerede nævnt mangler din side indgående links (links fra andre websites). Er det stærke links (troværdige) vil dette alt andet lige øge dit sites troværdighed. Min anbefaling er at du læser op omkring linkbuiling - der er masser af gratis skriv om det på nettet :)

Jeg tog lige et hurtigt kig på siden, og lagde mærke til at du i dine overskrifter har brugt H2-tags - hvor er H1? H1 tags er det Google vil kigge efter på hver underside, for at kategorisere hvad den omhandler. Derefter bruger man h2-tags til underoverskrifter, såfremt din underside omhandler flere ting inden for samme område.

Det var (lige hurtigt) det jeg kan se :)  

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)