Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad skal jeg sælge ?

Side 1 ud af 3 (22 indlæg)
Fra Kolding
Tilmeldt 11. Sep 14
Indlæg ialt: 87
Skrevet kl. 10:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino

Jeg er lige så stille ved at starte webshop (virksomhed) op 

Men jeg er virkelig i tvivl, om hvad jeg skal sælge...

Er der nogle her som har en god ide, til hvad jeg kan sælge ?

Jeg vil jo helst gerne have, at min virksomhed klare sig. 

Men jeg er ikke helt sikker på, hvad folk gerne vil købe ?

Nogle der kan hjælpe mig :-D

Jeg ved at lave en undersøgelse, men der er ikke så mange at svare, og derfor kan jeg ikke rigtigt gå ud fra det :-D

Link:

https://da.surveymonkey.com/s/C63GFMC

(hvis du ønkser at hjælpe mig)

Mvh.

Ivan

Tak på forhånd

Fra Brønderslev
Tilmeldt 12. Mar 14
Indlæg ialt: 54
Fra  CupBranding.dk Skrevet kl. 10:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Ivan

Jeg synes du skal kigge på hvad du har af interesser, hvad der interessere dig? Find noget som du selv synes er spændende at arbejde med og selv synes er spændende at sælge. 

Hold dig til en niche og prøv at differentiere dig, er nok mine bedste råd. 

Håber du finder noget!

Mvh
Victor 

Fra Kolding
Tilmeldt 11. Sep 14
Indlæg ialt: 87
Skrevet kl. 10:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey Victor

Altså for mig er det lidt irrelevant, hvad jeg skal sælge.

Det er ikke så meget det der motivere mig, det er mere det der med at have noget som er ens egen.

Og det motivere mig også ekstremt meget, det bare at have selve virksomheden (forstå mig ret)

Derudover motivere det mig også meget, at bare have noget kørende.

Mvh.

Ivan

Fra Kolding
Tilmeldt 11. Sep 14
Indlæg ialt: 87
Skrevet kl. 10:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Sådan at dagene ikke bare ligner hinanden.

Jeg vil gerne sætte noget i værk :-D

Men din pointe er god Yes

Tilmeldt 19. Mar 07
Indlæg ialt: 467
Skrevet kl. 11:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Tror du skal se det sådan at selvom du synes det er ligemeget hvad du sælger lige nu, så ryger gejsten altså hvis ikke du har interesse for emnet. Derudover er rådgivning og svaren på spørgsmål fra kunder også sværere hvis ikke du har interesse eller viden for emnet. Forestil dig eksempelvis at det blev strikkepinde og strikkegarn, og nogle spørger hvilken type strikkepind der ville passe sig bedst til et eller andet. Så er det trods alt en fordel at man selv har interesse og viden og kan svare.

Dette er selvfølgelig bare et eksempel, og kan sagtens være du ved en masse om strikning. Men det gælder jo i alle brancher at viden og interesse for emnet gør det lettere at svare på spørgsmål, derudover også lettere at disponere varer, hvis man ved mere om emnerne. :)

Fra Aarhus
Tilmeldt 3. Jul 07
Indlæg ialt: 1987
Fra  MagentoXperten.dk Winkwink.dk Skrevet kl. 11:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis du er ligeglad kan du prøve at spørge herinde om der er nogle som har nogle gode priser på X  eller vil samarbejde om noget dropshipping.. 

Så kan det være du får lidt forskelligt at vælge imellem :-)

Ejer af Winkwink & Magentoxperten. 

Fra Brønderslev
Tilmeldt 12. Mar 14
Indlæg ialt: 54
Fra  CupBranding.dk Skrevet kl. 11:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej igen Ivan

Jeg giver sådan set Hans ret i hans pointe. Fordi de steder du kommer til at skulle markedsføre dine produkter, skal du også kunne have en forståelse og interesse inden for dine produkter, så du kan yde den bedste service til dine kunder.

Men jeg vil sige at hvis du er ligeglad, ville jeg starte med at kigge på hvilke tendenser man ser idag, i form af hvad folk køber. Hvad bliver der solgt meget af, hvad bliver der ikke solgt så meget af. Hvor er udviklingen på vej hen osv. 

Tænkt på et produkt som du selv kunne finde på at købe og kan se en fidus i, og se en fremtid i at kunne sælge!

Held og lykke Smile

/Victor

Fra Kolding
Tilmeldt 11. Sep 14
Indlæg ialt: 87
Skrevet kl. 11:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Hans :-D

Altså det er rigtigt godt set, faktisk....


Det havde jeg sgu ikke lige tænkt over :-D

Men altså generelt set har jeg stor interesse inden for, salg af elektronik :-D

Dog er jeg stadig ikke sikker på, hvad jeg specifikt skal sælge. 

Fordi jeg vil jo gerne gøre det så godt som muligt, forstået på den måde, at min virksomhed gerne skulle sælge fint, sådan den er bæredygtigt. 

Jeg tænker også, at der i forvejen findes så mange konkurrenter, som allerede sælger Apple baseret ting (eksempelvis) 

Og dermed er markedet jo rimelig svær, at trænge ind på....

Så hele opslaget er lavet på baggrund af, hvad jeg ligesom skal sælge, hvad der er nemt at gå til, og hvad der nogenlunde kan sælges godt?

Så jeg tænkte om der var nogle herinde, som havde nogle personlig erfaringer :-D

Mvh.

Ivan 

Fra Kolding
Tilmeldt 11. Sep 14
Indlæg ialt: 87
Skrevet kl. 14:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Smile

Fra Køge
Tilmeldt 28. Nov 13
Indlæg ialt: 169
Skrevet kl. 15:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Ivan. Jeg har også selv stor interesse i elektronik, men syntes der findes alt for meget med Apple.

Tænker derfor på en butik der sælger mange mindre kendte mærker indenfor elektronik, f.eks. Superlux (høretelefoner) og andre ting med elektronik som er mindre kendt. Der findes stortset ingen forhandlere der sælger mindre kendte mærkevarer, hvor kvaliteten ofte er den samme som kendte mærker bare billigere.

Evt. prøve de ting (igen f.eks. hovedtelefoner) og beskrive hvad de er gode til, som noget med en kraftfuld bas, eller mere egner sig til jazz og blues. På den måde kan du også lave anmeldelser af produkterne så folk føler sig mere trygge, samtidig med du selv ved kvaliteten er i orden og ikke bare noget kinesisk skrammel

Ellers er der måske også et marked indenfor trådløst salg, hvor du kan sælge både opladere, mus, tastatur, høretefoner osv. under nogle kategorier

Disse ting er bare eksempler på noget af det jeg godt ville se noget af. Desværre har jeg ikke mine forældres accept til selv at starte (er 15), ellers var dette en af de ting jeg ville have oprettet et firma med :)

/Frederik

Side 1 ud af 3 (22 indlæg)