Kære alle rare Amino'er Jeg er i gang med at skrive et studieprojekt om ERP og CRM systemer på det danske marked. Min problemstilling omhandler mere eller mindre de mangler konsulent og revisions miljøet støder på i de respektive programmer de nu bruger eller er konsulenter i. Mere specifikt når der lanceres nye systemer rettet mod iværksættermarkedet (eks. Dinero eller andre tilsvarende) så er der en del brugere, såsom konsulenter og revisorer/bogholdere, der finder disse systemer passende til dem og deres kunde, men de støder vel på nogle mangler i systemet for at kunne optimere deres arbejdsgange. Hvilket nok er forståeligt da systemerne vel er nye og et tilknyttet udvikler-/partnerrmiljø ikke er etableret, som hos større ERP huse (SAP, NAV, AX, Oracle m.fl.). Min undersøgelse går ud på at belyse de mangler, som brugere af systemerne føler de har for at optimere deres anvendelse af Dinero eller tilsvarende mindre systemer til iværksætter segmentet. Jeg kan forestille mig der er behov for nogle Apps tilhørende disse systemer, og hvad kunne de eventuelt være? Mit mål er at finde en eventuel fællesnævner, så jeg muligvis kan drage en konklusion om, hvad man som ERP/CRM leverandør skal lægge vægt på i lyset af markedets udvikling fra, at der blev lagt mere vægt på markedet for større ERP systemer til nu hvor der kæmpes om iværksættersegmentet. Mvh. Jason |
A. Jason:Kære alle rare Amino'er
Jeg er i gang med at skrive et studieprojekt om ERP og CRM systemer på det danske marked. Min problemstilling omhandler mere eller mindre de mangler konsulent og revisions miljøet støder på i de respektive programmer de nu bruger eller er konsulenter i.
Mere specifikt når der lanceres nye systemer rettet mod iværksættermarkedet (eks. Dinero eller andre tilsvarende) så er der en del brugere, såsom konsulenter og revisorer/bogholdere, der finder disse systemer passende til dem og deres kunde, men de støder vel på nogle mangler i systemet for at kunne optimere deres arbejdsgange. Hvilket nok er forståeligt da systemerne vel er nye og et tilknyttet udvikler-/partnerrmiljø ikke er etableret, som hos større ERP huse (SAP, NAV, AX, Oracle m.fl.).
Min undersøgelse går ud på at belyse de mangler, som brugere af systemerne føler de har for at optimere deres anvendelse af Dinero eller tilsvarende mindre systemer til iværksætter segmentet.
Jeg kan forestille mig der er behov for nogle Apps tilhørende disse systemer, og hvad kunne de eventuelt være?
Mit mål er at finde en eventuel fællesnævner, så jeg muligvis kan drage en konklusion om, hvad man som ERP/CRM leverandør skal lægge vægt på i lyset af markedets udvikling fra, at der blev lagt mere vægt på markedet for større ERP systemer til nu hvor der kæmpes om iværksættersegmentet.
Mvh.
Jason
Hej Jason.
Er ret usikker på hvad dit reale spørgsmål er, men hvis du mangler folk som revisorer (som kan finde ud af Dinero) -> kan du altid tage fat i dem her:
https://dinero.dk/revisor/find-revisor/
De bedste hilsner
Rasmus