Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

rammeaftaler

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 29. May 13
Indlæg ialt: 62
Fra  Boserup VVS Skrevet kl. 22:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino´s 

Jeg pønser på at få nogle ramme aftaler i hus ud i fremtiden hvis muligt, men jeg ved ikke rigtigt noget om hvordan man skal gribe sagen an og hvad det kræver af min virksomhed / andres virksomheder . Jeg er inden for håndværksbranchen.

Jeg ved at rammeaftaler udbydes i puljer og man så giver sit bud i form af matrialle rabatter,  tilbud om faste timepriser osv. og man så udføre arbejder fast som ligger inden for den aftalte prisramme.

MEN hvad mon beslutnings grundlaget er for komunerne osv. Er der nogle der har erfaringer med komunalle rammeaftaler eller kendskab til information jeg kan læse på for at blive klogere så sig endeligt til. 

Jeg er ved at opdatere min forretningsplan og jeg ville gerne prøve at sætte mig ind i dette kundeområde også og vurdere om jeg overhovedet juridsik / økonomisk ville kunne være med i kampen.

Mvh

Glenn

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12656
Skrevet kl. 09:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Er du ikke medlem af en eller anden brancheforening f.eks Tekniq eller Arbejdsgiverne.  Det vil være oplagt at søge råd og vejledning i en af de foreninger.

Ravn

Tilmeldt 29. May 13
Indlæg ialt: 62
Fra  Boserup VVS Skrevet kl. 09:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Er medlem af Tekniq, Det havde godt nok ikke lige slået mig at spørge dem. Dem vil jeg da tage en sludder med.  godt du nævnte det.

Ravn:

Hej

Er du ikke medlem af en eller anden brancheforening f.eks Tekniq eller Arbejdsgiverne.  Det vil være oplagt at søge råd og vejledning i en af de foreninger.

Ravn

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12656
Skrevet kl. 09:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej igen

Kan de ikke hjælpe dig, så spørg om de ved hvor du kan få hjælp.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)