Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Valg af betalingsformer for webshop

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 6. Oct 14
Indlæg ialt: 10
Fra  Stofhjertet Skrevet kl. 21:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

jeg er igang med at oprette en mindre virksomhednettet og i den forbindelse skal jeg have besluttet hvilken betalingsformer min webshop skal kunne tilbyde. Ved at bla nets tager 1005,-kr i oprettelse og herefter 180,-kr i månedlige omkostninger. Kan ikke se at de tager gebyr pr transaktion. Stemmer det? Hvilke betalingsudbydere kan I anbefale derude? Er der nogle der har erfaringer med enten nets eller andre udbydere af samme service? 

Er der nogle der har erfaring med gode og billige (gerne gratis) regnskabsprogrammer der kan indberetninger moms o.lign.?

mvh Mette

Fra Odense
Tilmeldt 16. Jan 12
Indlæg ialt: 213
Fra  CoWeb ApS JLTR.dk Skrevet kl. 22:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mette. DU kan evt. tage et kig på www.kortgebyr.dk der sammenligner nogle af de forskellige muligheder.

Personligt bruger jeg noget der hedder Stripe, der er i beta i Danmark indtil videre. Der betaler du noget per transaktion og ikke andet. God løsning, hvis du lige er startet ud mange transaktioner.

Håber det kunne bruges lidt. God aften.

Tilmeldt 26. Sep 14
Indlæg ialt: 236
Fra  Kontorartikler.nu Skrevet kl. 12:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mette

Bare et lille hint. Lad vær med at spare nogen kort typer væk. Det kan blive dyrt i tabt omsætning i sidste ende :-)

Salg af kontorartikler, samt stort udvalg af emballage. Find det hele på kontorartikler.nu

Tilmeldt 6. Oct 14
Indlæg ialt: 10
Fra  Stofhjertet Skrevet kl. 12:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak.

Nogle der kender til disse og evt har erfaring med: Wannafind, epay, quickpay, dips, paypal?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)