Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Enkelt webshop med salg af 1 produkt med rigtig høj avance sælges til højeste bydende!(stort potentiale)

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 25. Jun 13
Indlæg ialt: 120
Skrevet kl. 23:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Aminoer,

Jeg har de sidste måneder brugt tid på at få det hele til at falde på plads. Endelig er det lykkes for mig men kan hverken finde tiden og kræfterne til at drive den.

Det betyder at siden INGEN SALG har men vi er de eneste som sælger specifikt dette produkt og konkurrencen er meget lille (der findes 1-2 forhandlere af disse i forvejen dog ikke samme mW og kvalitet)

Hvis du brænder for at være selvstændig eller en meget enkelt webshop med et produkt og sindsyg høj advance og du har mod på SEO og reklame diverse sociale medier ved jeg du vil ha gang i salget!

Vi har bestilt fra 6-7 forhandlere før vi har fundet det bedste laser pointer og bedste kvalitet. Salgsprisen er normalt på 799 og indkøbsprisen er ca 100,- stykket og kan naturligvis sælges til omkring 500 i perioder som jeg havde tænkt  mig at gøre.

Drejer sig om skylights.dk

Du får følgende :

- domæne 

- Overdraget webshoppen som er bygget i shopify( Det koster 12 dolers om måneden at have kørende som minimum)

- Forhandler aftale(tog langtid at finde den rigtige)

-Naturligvis alle rettigheder på logo, tekst, mail mm

Der medfølger ingen varelager.Varene kommer udenfor EU 

Højeste bud vinder

bud modtages gerne her så alle kan se.

lad os sige vi starter på 500,-

kun seriøse hendvendelser

mvh

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6555
Fra  TextReactor Skrevet kl. 23:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Madridista88:
bud modtages gerne her så alle kan se.

Bud skal sendes på PB og ikke her i tråden.

Tilmeldt 25. Jun 13
Indlæg ialt: 120
Skrevet kl. 14:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Det fandt jeg ud af.

Bud er pt kun på sølle 1500

Tilmeldt 25. Jun 13
Indlæg ialt: 120
Skrevet kl. 08:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Køber har holdt mig hen og sprunget fra i sidste øjeblik.

Hvis INGEN købere findes lukker jeg den simpelthen ned den 30.10.14 

Mindste pris er 1500,- og kan overdrages med det samme

Fra Rødovre
Tilmeldt 3. Dec 11
Indlæg ialt: 176
Fra  SnakWEB Skrevet kl. 08:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Er produktet godkendt i DK? 

TVvalg.dk - Din guide til billige TV PAKKER

Tilmeldt 26. Oct 14
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 21:36
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Madridista88

Ser vanvittigt spændene ud, jeg har altid gerne ville have en webshop, men har blevet er med at udskyde det da jeg ikke har været helt 100 på hvilket produkt jeg skulle gå efter.
Tror det vil være helt perfekt med en ny shop der er klar til at blive sparket gang i.
Jeg skal lige høre om et par få ting først.

Er der en aftale med nets?
Er shoppen færdig - den ser ud til at være offline?
Hvor i verden kommer varene fra - og er der mulighed for at se nærmere på hvilken handelsaftale der er indgået med leverandør?

Jeg kan ikke skrive privat - så du får mit bud her
Jeg har ikke mulighed for at ligge mere en 500,- på nuværende tidspunkt - så hvis det er alternativet til at lukke det ned synes jeg vi skal lave en videre aftale med det ?
Du kan skrive til asbjorn.hvillum@gmail.com hvis du har brug for at skrive privat. :-)

Fra Østlylland
Tilmeldt 27. Mar 10
Indlæg ialt: 536
Fra  FaceAbility ApS Skrevet kl. 00:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Seriøst - hvis du kun har 500 kr. at lægge i en shop/virksomhed - så lad være... Det koster langt mere at starte noget seriøst op - uanset hvad trådstarter giver af anprisninger. Der er så mange af disse shops til salg "jeg har gjort det hele parat, men jeg har desværre ikke tid til at gøre noget ved det, der er stort potentiale for den rigtige bla bla bla"

Hvis du vil starte noget op og er seriøs omkring det, så køb en shop med omsætning, kunder, varelager, leverandører - eller start fra bunden med DET produkt, som du selv finder ud af mangler på markedet. Ellers køber du bare en masse hårdt arbejde - billigt ja, men ikke seriøst og det bliver op ad bakke at få i gang - når nu trådsstarter selv giver op efter kun et par måneder (uden omsætning).

Start webbutik med PrestaShop

Besøg JOJOBA.DK og find unikke gaveideer og flotte ting til hjemmet

Tilmeldt 26. Oct 14
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 05:06
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Presta

Det lyder rigtig fornuftigt. Det er hermed taget til mig og ved godt det er et sølle beløb, og havde skam også tænkt mig at skyde mere i det. Jeg er bare studerende og sidst på måneden.
Fra Sorø
Tilmeldt 16. Apr 14
Indlæg ialt: 4
Fra  fixline Skrevet kl. 09:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej
Man kan ikke se noget på shoppen - hvilke produkter drejer det sig om?
Send info på tan@fixline.dk - hvis det er interessant vil jeg gerne give 1500 :-)
Mh Trille

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)