Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Spørgsmål ang dropshipping med dyrelegetøj

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 30. May 14
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 21:10
Hvor mange stjerner giver du? :
Hey jeg har et spørgsmål, jeg går med tankerne om at starte en dyrehjemmeside op og har hørt lidt om dropshipping men tænker hvordan fungere det helt præcist, og hvor finder jeg en billig forhandler der er med på det.? Eller er det mon billigere at købe ind for små 15,000 og så selv pakke ind og sende kan sku ikke helt finde ud af hvad jeg vil :) hvad ville i mene var bedst

Hvad mener i er den bedste side til at lave sin egen hjemmeside må gerne være lidt billig?
På forhånd tak

Mvh
Kasper Andersen

Tilmeldt 21. Sep 14
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 21:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kasper,

Du kan evt. tjekke www.pingodrop.com for lidt inspiration om hvordan dropshipping fungerer :)

God søndag.

Vh

Emil

Tilmeldt 30. May 14
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 01:35
Hvor mange stjerner giver du? :
Fed video om det tror jeg starter ud med det, kender du nogen der er til at lave en aftale med med en masse dyrelegetøj ?
Tilmeldt 26. Sep 14
Indlæg ialt: 236
Fra  Kontorartikler.nu Skrevet kl. 20:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kasper

Du kunne jo eventuelt hvis du har en dyrehandel i nærheden, spørge om du må trække på deres varelager hvis de får en procent del af salget. Så er du jo da i hvert tilfælde igang :-)

Salg af kontorartikler, samt stort udvalg af emballage. Find det hele på kontorartikler.nu

Tilmeldt 30. May 14
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 10:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Vil blive alt for dyrt skulle meget gerne kunne give lidt billigere pris end dem..

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)