Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Få en kreativ Multimediedesigner i praktik

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 5. Oct 14
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 18:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej


Jeg læser til multimediedesigner på 3. semester ved Erhvervsakademi MidtVest i Herning. I vores 4. semester foregår uddannelsen primært i et 3 måneders praktikforløb hos en virksomhed. Jeg søger derfor en praktikplads, hos en virksomhed, der kunne tænke sig en engageret og kreativ ekstra hånd.

Jeg er 36 år og bosat i Holstebro. Gennem uddannelsen som multimediedesigner, får man som studerende indblik i forskellige dele af multimedie-verden, hvoraf vi kommer igennem forskellige områder omkring design og interaktion, samt får et indblik i kommunikationsstrategier, organisation og projektledelse. Vores kreativitet bliver hele tiden udfordret.

Under uddannelsen som multidesigner får vi blandt andet indblik i.

  • Idéudvikling
  • Grafisk design
  • Visuel Identitet
  • Konceptudvikling
  • Storytelling
  • Kommunikationsstrategier, branding, strategier ved sociale medier, marketingsplaner, virksomhedsanalyser, content marketing mm.
  • Webdesign
  • Film & animation.
  • Adobe Photoshop
  • Adobe Premiere
  • Adobe Illustrator
  • Adobe InDesign
  • Adobe Dreamweaver

Jeg søger et praktiksted, som vil have en ulønnet praktikant fra den 5. januar 2015 til den 27. marts 2015 
Arbejdsopgaverne udformer vi sammen.

I får en praktikant som gerne vil bidrage med ideer og kreativitet, som elsker at lære nye ting og er pligtopfyldende. I får en engageret praktikant i virksomheden, som brænder for det hun laver, og ønsker at skabe de bedst mulige løsninger til de opgaver der bliver stillet.

Jeg er interesseret i alt inden for grafisk design, da det gennem uddannelsen har vist sig, at være det, som jeg brænder for.

Jeg ser frem til at høre fra jer!

Mvh

Lone Thusgaard Jensen



Se mit portfolio på www.thusgaard-design.dk

Tilmeldt 5. Oct 14
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 10:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er ikke længere aktuelt for mig, at finde en praktikplads.

Fra Struer
Tilmeldt 22. Mar 08
Indlæg ialt: 83
Fra  Start Online ApS Skrevet kl. 21:35
Hvor mange stjerner giver du? :

det var en skam Lone 

Jeg er fra Struer og kunne da sagtens have brugt dig! :)

Held og lykke med uddannelsen alligevel :)

mvh

Peter

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)