Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Pris på en hjemmeside søges

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 3. Aug 14
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 14:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer!

Jeg går og roder lidt med et projekt, hvor jeg har behov for at få sammensat en professionel hjemmeside. Jeg har ingen erfaringer inden for programmering af hjemmesider, og har derfor heller ingen ide om, hvad prislejet vil ligge på, for at få skruet en hjemmeside sammen til min ide. Derfor ville jeg hører om i kunne give mig en nogenlunde fornemmelse for det. 

Hjemmesiden skal bygges op således, at der er 2 forskellige slags brugere på hjemmesiden. Den ene er kunden, som skal lave et opslag hvor hun eksempelvis vil have tegnet et eksempel på et nyt skur. Dernæst skal der være den anden bruger, som i dette eksempel er arkitekten, som går ind og tager imod hendes opslag/tilbud. (Så arkitekten udfører kundens opslag, og kundens betaling sker igennem min hjemmeside, hvor jeg tager en hvis procentdel af beløbet) 

På forhånd mange tak!

- Andreas Dyrbøl

Fra Aarhus
Tilmeldt 3. Jul 07
Indlæg ialt: 1987
Fra  MagentoXperten.dk Winkwink.dk Skrevet kl. 15:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Du er velkommen til at skrive til mig på kh@magentoxperten.dk. Så kan vi evt. tage en snak om det hvis du har lyst.

God søndag :-)

Ejer af Winkwink & Magentoxperten. 

Tilmeldt 4. Oct 13
Indlæg ialt: 59
Skrevet kl. 15:44 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Dette indlæg er blevet slettet.
Fra Aalborg
Tilmeldt 17. Nov 11
Indlæg ialt: 28
Fra  Hollo ApS Skrevet kl. 15:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Jeg har egentlig lige bygget sådan et site til en anden.. Så du velkommen til at skrive her også, så finder vi nok ud af noget.

Men der er nok altid lidt forskellige, så lad mig høre lidt mere om dine planer.

Mvh,
Michael

Fra Ballerup
Tilmeldt 2. Sep 13
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 17:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Du må også meget gerne kontakte mig så finder vi ud af noget. En rimelig nem opgave. Skriv til mail@net-optimering.dk

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)