Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvilke produkter??

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Fra Bjæverskov
Tilmeldt 4. Oct 14
Indlæg ialt: 17
Skrevet kl. 19:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino'er :-)

Er en dreng på 15 år, der elsker at købe og sælge.

Kunne godt tænke mig at sælge nogle varer, men hvilke, ved jeg ikke. Så, ved hvilke varer er der størst profit, og hvor får man dem billigst?

Tøjbranchen er jo hård, da der er så mange der sælger det, så hvad med eksempelvis salg af forskellige former for bolde?

Er til at starte med, ikke ude på at tjene kassen, men bare for sjovt skyld, og for at tjene nogle lommepenge :-)

Mvh. MHS

Tilmeldt 25. Feb 14
Indlæg ialt: 40
Fra  LandbrugDk Skrevet kl. 19:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej :D

Til at state med ville jeg sige at det alså et en hård brancen at have en butik/webshop.. Hvad for nogle tanker har du eller tænkt på? Hvor meget ville du om sætte for? Hvad er baggrunden for at starte "virksomhed"?

 

Fra Bjæverskov
Tilmeldt 4. Oct 14
Indlæg ialt: 17
Skrevet kl. 00:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Baggrunden for at starten "virksomheden" er, at jeg godt kan lide det, og altid har syntes, at det har været spændende og interessant. Og så kan man jo lige så godt starte tidligt :-)

Mht. hvad jeg vil omsætte for, kommer det jo an på hvad jeg skal sælge. Da min startkapital ikke er den største, skal det jo i starten være noget billigt, så jeg på den måde kan tjene penge på.

Hvad jeg skal sælge, er ikke helt besluttet, men jeg tænker selv, at det skal være noget færre mennesker sælger, og noget folk vil have.

Fra Aarhus C
Tilmeldt 29. Jun 14
Indlæg ialt: 90
Fra  Basuba.dk Skrevet kl. 00:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu er du jo selv 15 år, så kan du jo målrette dig mod din egen målgruppe.

"billige" armbånd - wayfarer solbriller - t-shirt og tanktops evt? :)

Mvh

Fra The Moon
Tilmeldt 2. May 14
Indlæg ialt: 854
Fra  Space Surfer Skrevet kl. 01:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Twin

Det jeg nu skriver, er ikke ment som en gang lyseslukker af noget du brænder for, men mere ment som et lille indlæg til eftertanke.

Hvad er det egentlig du elsker?

Er det selve salgs/købsprocessen?
Er det bare tanken om at tjene hurtige penge?
Er det at finde de rigtige kunder til de rigtige vare?
Er det at møde nye mennesker?
Er det at få en hverdag hvor hver dag er forskellig?

Osv. osv.

Der er en million spørgsmål som er relevant for dig at spørge dig selv om inden du begiver dig ud i et erhvervseventyr. (uden vi nu skal blive alt for filosofiske)  

Mit mantra i livet for at blive en succes, er at gøre det forberedende arbejde til 100% og så finde noget som oprigtigt har min interesse.
Jeg ser alt for ofte unge mennesker som lige får en smart i en fart ide, som bare dør rigtig hurtig igen da hjertet ikke er med og man derfor giver for hurtigt op når man ikke lige lykkes første gang. 

Vil du sælge skiveskåret pålæg, hvis det er her der er en mulighed for at tjene penge, og tror du at det vil have din interesse på lang sigt?
Jeg tager et hurtigt gæt og siger nej.

Hvad med at lave en hurtig liste over 10 ting der har din interesse og hvor du kan sige du har en viden som bare er en lille smule bedre end dine kammerater. Det skal nødvendigvis ikke være en død ting men kan jo også være en service ydelse. 
Tag så de 5 øverste svar og finkæm nettet for info vedr. disse. Er der huller i markedet og kan du begynde at se steder hvor du kan gøre det bedre end det der allerede er?

Dit udgangspunkt med at finde varer hvor du får den største profit, kan jeg godt fortælle dig hvor de findes.
De findes i din arbejdskraft. Ingen lageromkostninger og du må gerne arbejde til du falder om.

Bundlinjen er, hvis du ønsker at få succes, så skal du arbejde hårdt for det (eller få en genial ide).
Der åbner vel hver anden dag en webshop som sælger mobiltelefon tilbehør, så find din egen niche og rend ikke i andres fodspor.

Når du så er kommet så langt, kan du begynde at arbejde med markedet og finde de rette avancer og den rette indtjening.

Start punktet må ikke være "lad mig nu se hvor der er størst avance" og lade det bestemme hvilke produkter du skal sælge. 

Fra Fredericia
Tilmeldt 18. Jan 11
Indlæg ialt: 278
Skrevet kl. 01:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Altid godt med unge der satser på business.

Derfor vil jeg gerne hjælpe dig. Du kan sælge covers og meget mere videre fra vores shop uden at købe noget ind:-).

www.dogan-world.dk

Fra Bjæverskov
Tilmeldt 4. Oct 14
Indlæg ialt: 17
Skrevet kl. 18:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for rådet :-)

Fra Bjæverskov
Tilmeldt 4. Oct 14
Indlæg ialt: 17
Skrevet kl. 18:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kan godt lide, at købe ting, og sælge dem videre. Men også det, at ens hverdag er forskellig, dag til dag. Og det med pengene... Selvfølgelig gør man det også for pengenes skyld, da jeg syntes, at det ville være latterligt ikke at tjene noget, når man jo bruger så meget tid på det ;-)

Hvis nu jeg skulle sælge et eller andet, jeg selv havde "interesse" for, kunne det jo være noget til unge folk i alderen 13-18 år?

Har set lidt på alle mulige forskellige slags hatte, solbriller og t-shirts. Men de er ikke fra Danmark. Hattene er eks. fra USA, så ville det være bedst, at købe dem der, eller ville man også kunne få dem billigt her i DK? 

Fra Aarhus C
Tilmeldt 29. Jun 14
Indlæg ialt: 90
Fra  Basuba.dk Skrevet kl. 23:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Evt kontakt Kjaer Trading ApS - han har en masse restpartier, hvor du kan handle.

ellers hold øje med ophørsudsalg :)

Fra Bjæverskov
Tilmeldt 4. Oct 14
Indlæg ialt: 17
Skrevet kl. 15:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak Lars Mullert :-)

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)