Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Koyal International Fraud Training and Consulting: Etablere integriteten i virksomheten

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 4. Oct 14
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 11:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Koyal's International svindel trening og Consulting Group innebærer topp-ranking industrien konsulenter og eksperter med over 125 års erfaring i svindel ledelse. Dekker 82 land i dag, omfatter Koyals tjenester følgende:

-  Opprette en bedrageri Institutt for et selskap. Dette gjør krigen mot svindel en taktisk jobb hvor høyt utdannede personell dedikerer seg til å møte utfordringene forfra og ikke som en deltid eller sidelinjen oppgave der andre viktige bekymringer vil redusere sin effektivitet.

-  Utformingen av politikk, strategier og metoder. Strategi er viktig i enhver kampanje mot kriminalitet. Må vite fienden, Sun Tzu og alle andre sports trener mener. Uten en entydig tilnærming til å angripe spørsmålet om bedrageri, kan ikke en måle ens suksess.

-  Utvikling av svindel lederutdanning. Direkte krever samlede kampanjen mot svindel orkestrering selskapets innsats mot å oppnå null-svindel. Alle som har en eierandel på selskapets fremtid må kjenne sin rolle i det større bildet.

-  Opprette opplæringsprogrammer for alle ansatte. Konsekvens med forrige element, opplæring av hver personell i alle nivåer er nødvendig for en vellykket bedrageri ledelse og gjennomføring. Vi kan verdsette denne mer når vi innser at kriminelle sinnet ofte bruker de nederst for å komme seg til de øverst og omvendt, hva passer deres planer. Koyal anerkjenner dette faktum.

-  Opprette interne og eksterne undersøkelser personell. Uten folk gjør arbeidet med intelligens innenfor og uten selskapet under etterforskning, vil en bedrageri kampanje mislykkes. Grave opp informasjon krever å vite hvor og hva du skal se etter. Svindlere liker å gjemme seg i skyggen; arbeidet med disse etterforskere er å gi lys å avsløre svindlere illegale gjerninger.

Utdanning er virkelig et verdifullt verktøy for å bekjempe svindel. Hver ansatt er forventet å forstå og finne svindel når som helst, og enda viktigere, å ta skritt for å forhindre eller utrydde den. Noen kan ha en rolle å spille i hans eller hennes begrensninger i møte problemer på svindel. Det er ikke en jobb for bare én person, men for en gruppe personer eller med avdelinger i en bedrift å takle. Hvordan Koyal går om utdanner mennesker er gjort med følgende mål:

-   Gjennomføre ONLINE kurs eller på virksomheten beliggenhet gir tilgjengelighet for ansatte

-   Kurs presentert på ulike språk for bekvemmelighet

-  Kurs vil innlemme svindel divisjonens prosedyrer, retningslinjer og kontakter

-   Frisk kurs tilbys på en årlig basis

-   Tilpasset kurs i henhold til bedriftens mål

-   Oppgraderbar og redigerbar kurs for å holde kurs oppdatert

-  Interessant og engasjerende kurs

Vurderer ovenfor, Koyal sikkert forstår behovet for selskaper å være helt klar til å møte utfordringene i svindel. Ingen innsats og mulighet er bortkastet i å oppnå målene for selskapets bedrageri divisjon. Tap på grunn av svindel er inntekter bortkastet men du ser på det. Selskapene vet verdien av pengene satt inn i forsikring like mye som svindel gjerningsmennene gjøre selv i en vridd måte. Korrigere denne pesten i samfunnet er en krevende oppgave. Som Koyal prøver å utdanne folk hvordan å forhindre svindel, håper det å frembringe frykt blant dem som åpenlyst utfordrer løse ærlig selskapene å tjene mennesker med engasjement og integritet.

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)