Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger webdesigner / Computernørd

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Aalborg
Tilmeldt 23. Sep 14
Indlæg ialt: 2
Fra  Whym Skrevet kl. 10:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino members.

Jeg er ved at starte en portal op, hvor man skal kunne oprette sig som bruger. Der skal endvidere laves en søgemaskine hvor man kan specificere sin søgning,  og man skal kunne kommunikere med andre under private forhold.

Portalen/hjemmesiden skal rettes mod studerende. Det er vigtigt at portalen/hjemmesiden designmæssigt differentierer sig fra typiske portaler, så hvis du har kompetencerne til at kreere et unikt, nyt og innovativt univers, er du meget velkommen til at kontakte mig. 

Jeg har selvfølgelig en klar idé om design og opbygning klar. 

Håber dette har vakt din interesse!

Med venlig hilsen Tobias

Kontakt må gerne ske privat

Fra Sorø
Tilmeldt 4. Oct 14
Indlæg ialt: 999
Fra  MHN Consulting Skrevet kl. 11:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa Tobias

Har du prøvet at tage et kig på elance.com, odesk eller Amino's freelancer side http://www.amino.dk/freelancer/home.aspx.

Jeg har selv gode erfaringer med at bygge et remote team af designere og udviklere, til at løse de udviklingsopgaver jeg har, og går man offshore kan man sagtens finde dygtige folk til en fornuftig timepris.

Der er dog ligesom med alt andet et "catch" eller to, du skal bla. være kniv skarp i din krav specifikation, og du skal passe på ikke at det ikke bliver "for" billigt.

//Morten

Fra Aalborg
Tilmeldt 23. Sep 14
Indlæg ialt: 2
Fra  Whym Skrevet kl. 18:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for dit svar Morten! - Det vil jeg undersøge nærmere. Fedt du giver dig tid til at hjælpe!

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)