Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Webshop Feedback - Årets Juletræ

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)
Fra Odense
Tilmeldt 16. Jan 12
Indlæg ialt: 213
Fra  CoWeb ApS JLTR.dk Skrevet kl. 17:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Alle Amino'er.

På sådan en høj hellig fredag, søger jeg noget feedback på min webshop.

"Shoot me down"

- Design?

- Korrektur?

- Koncept?

- Hvad skræmmer jer væk og hvad kan jeg gøre for at forbedre det?

- Vil i købe et juletræ?

og hvad I nu ellers kan finde på Smile

www.jltr.dk

Håber i vil dele jeres viden med mig, er åben for det meste, efter snart at have stirret mig blind. 

Fra Odense
Tilmeldt 16. Jan 12
Indlæg ialt: 213
Fra  CoWeb ApS JLTR.dk Skrevet kl. 10:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Ingen der kan komme lidt feedback? :)

Tilmeldt 15. May 12
Indlæg ialt: 2491
Skrevet kl. 12:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Måske folk ikke lige er nået til at tænke JUL endnu.

Den grønne baggrund med sort tekst er næsten ikke til at læse.

Der er lidt fnidder med korrekturen, ord som bør være i ét er delt i to....

Juletræsfoden er, synes jeg, relativt dyr ift. træerne!

Nu bruger vi ikke selv at have juletræ, men er der virkelig et marked for at få det leveret?

Tænker lidt, at det at skulle have juletræ, skal være noget med en familietur ud i skoven, eller hvor man nu henter den slags.

Tilmeldt 19. Oct 08
Indlæg ialt: 1822
Skrevet kl. 14:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja, jeg vil give Fru Hartman ret. Der er nogle grammatiske fejl. 

Bl.a. andet den store ligger/lægger fejl, der lavet rigtig meget for tiden.

Du skriver:  "Ved valg af størrelse er det vigtigt at huske at en juletræsfod ligger omkring 5-10 CM til og stjernen på toppen også ligger omkring 10-20 CM til.", men der skulle stå "lægger" begge gangene.

Jeg vil råde dig til at få en sprogkyndig til at læse korrektur.

Fra Aalborg Sø.
Tilmeldt 5. Jan 10
Indlæg ialt: 97
Fra  JS Udlejning Skrevet kl. 14:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Der er absolut et marked for levering,  flere af de faste sælgere her i Aalborg levere det for dig for ingenting eller et mindre gebyr.

I forhold til hjemmesiden ville jeg få lidt rødt ind, da rød og grøn er julens farve.

F.eks. i logoet, der kan huset eller træet være rødt for at fremhæve begge dele. 

Ville også ligge flere billeder på hjemmesiden af de forskellige størrelser og udseende, for det er de ting man vælger sit træ ud fra. Så det kan muligvis afskrække mulige kunder, at de ikke kan se træer.

Bmi beregner
Webiq.dk - Pagerank Checker

Fra Odense
Tilmeldt 16. Jan 12
Indlæg ialt: 213
Fra  CoWeb ApS JLTR.dk Skrevet kl. 17:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak alle sammen for feedback. Jeg ved godt at korrekturen halter lidt, men det kan der heldigvis blive rettet op på.

Tror helt sikkert markedet er der, skal bare fange de kunder der nu engang er.

Mht. Julestemning, så regner jeg med at opdatere designet, når jeg nærmer mig december.

Skal også ud og tage nogle flere produktbilleder, vi har egentlig snakket om at få lavet en kort video om træerne/produktionen. 

Tilmeldt 1. Oct 14
Indlæg ialt: 45
Skrevet kl. 20:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Super lækker side. Super lækkert sat op. dejlig side hele vejen rundt alt er perfekt. Ikke ofte jeg ser så gennemførte shops.

Problemet er at jeg (og de fleste andre) gerne selv vil vælge vores træ da det ikke er alle der er lige pæne. Jeg kigger normalt 20 træer igennem før jeg finder et der er flot nok. Lige præcis dette vil nok holde mig fra at bruge din side. 

Desuden går man også glip af hyggen ved at køre ud og finde træ, som mange familier med børn har som lidt af en tradition.

Selve siden er der ikke en finger at sætte på.

Minde gode venner har altid springheste til salg 

Tilmeldt 25. Feb 14
Indlæg ialt: 40
Fra  LandbrugDk Skrevet kl. 20:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej :D

Jeg syndes at det er en super lækker hjemmeside!! men jeg kan mærke at jeg måske bliver lidt irretteret på at den der juletræsfod kommer frem hele tiden som om at man bliver præsset til at skulle købe en.

Men som sagt TIGTIG lækker hjemmeside!! 

Fra Skive
Tilmeldt 7. Mar 11
Indlæg ialt: 663
Fra  FoliePartner.dk Sjovegadgets.dk Skrevet kl. 20:50
Hvor mange stjerner giver du? :

For at gøre det mere let læseligt, ville jeg personligt style  denne box med hvid font-color og mørkegrønne ikoner:

I boxen nedenunder hvor man kan tilføje et juletræ og en fod til kurven, ville jeg fjerne opacity :-)

Hjælper virksomheder med at vækste igennem effektiv Facebook-annoncering.
Skal jeg også hjælpe dig?

Fra København
Tilmeldt 15. Jan 10
Indlæg ialt: 775
Skrevet kl. 20:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg tror ikke du skal fokusere så meget mere på UX/optimering, da siden er "god nok". Folk skal nok kunne finde ud af at komme igennem flowet.

Den største udfording, som jeg ser det, er ikke selve rammen om selve produktet (shoppen), men produktet.

Som køber sidder jeg med:

- Hvordan får jeg det leveret? Det er fint med leveringspris, men kan jeg så aftale en tid? Kommer det imens jeg er på arbejde? Tvivler på at Post Danmark ønsker det i deres boks ;-)

- Hvordan er kvaliteten er træet? Det er fint de er opvokset fint, men jeg mangler en juletræsguide. Hvad er forskellen på træerne? Nålene? Hvad er bedst til børn?

Jeg bygger verdens første "Invoice Management Platform" hos Likvido.

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)