Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger unge visionære til start af socialt nyhedsmedie

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Hvidovre
Tilmeldt 6. Feb 14
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 15:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Dette indlæg findes også under "Medarbejdere, samarbejdspartnere, rådgivere, investorer m.m". Undskylder på forhånd dobbelt-post.


Hej brugere på Amino.dk!

For at gå lige til sagen: Jeg har et ønske om at opstarte et socialt medie, der kredser om nationale såvel som internationale nyhedsmedier.
Der er tale om et (over)ambitiøst projekt, der ultimativt - og indirekte - kan gå hen og løse nogle af de helt afgørende udfordringer, som mediebranchen - i Danmark såvel som udland - står overfor. Samtidigt er der tale om et projekt, som den almene forbruger af online nyhedsmedier uden tvivl efterspørger - måske uden helt selv at vide det. Et projekt der ved første øjekast ikke stiller sig i direkte konkurrence med nogen eksisterende sociale medier
Jeg vil nødigt gå yderligere i detaljer, men for at præcisere hvad der rent teknisk er tale om, skal det i sidste ende gerne ligne sider som Pinterest, Twitter og Tumblr frem for eksempelvis Facebook og det nyopstartede Ello. 

Ideen er stadig helt ny; men jeg har talrige tanker omkring den retning projektet skal gå i - og hvordan en forretningsplan kan udformes med udgangspunkt heri. Mere end noget andet ønsker jeg at vende ideen med folk, der har erfaringer inden for mediebranchen, sociale medier eller erhvervslivet generelt. Intet konkret er endnu foretaget, men fundamentet for ideen mener jeg er bundsolidt og med internationalt potentiale. Jeg kan imidlertid ikke gøre det selv.

Jeg søger partnere, mentorer eller blot ildsjælde, der ønsker at tage lige så stor del i projektet som jeg selv. Gerne med en skarp futuristisk sans og troen på, at det kan lade sig gøre at pionere en branche, der virker uopnåelig - men kun fordi vi har fat i noget helt unikt. Hvad du kan er ikke af den store betydning og målet er at vokse med opgaven. Også selvom det går stærkt. Det er naturligvis at foretrække, at du har noget konkret at byde ind med: Energi, teknisk viden, økonomisk forståelse, etc. 

Lidt om mig: Mit navn er Jesper Flinker. Jeg er en 21-årg dreng, der lige nu studerer erhvervsøkonomi og filosofi på CBS 1. semester. Lettere rastløs og ønsker, at der snart skal ske store ting. Har lidt erfaring fra erhvervslivet (børnehave, telemarketing, grundlæggende hjemmesidedesign, etc.) og overfladisk erfaring med iværksætteri. Udover en god studentereksamen er jeg altså på papiret mere eller mindre uduelig. Til gengæld er jeg ekstremt energirig, når noget optager mig. Jeg sætter mig hurtigt ind i nye og ofte abstrakte problemstillinger og emner og er løsningsorienteret herefter. Ser fremad - i mere end en forstand - og forsøger at løsrive mig de rammer, jeg til hverdag begiver mig i, så jeg kan tænke i nye baner. Vil på et professionelt plan virke moden og motiverende - omend uerfaren. Jeg er på ingen måde egodreven eller styret af ting ud over min egen selvforståelse - men ønsker at bidrage kreativt og skabende til denne verden og forhåbentligt gøre den til et bedre sted. 

Hvis du lige nu er hyped og ønsker at blive en del noget der SKAL lykkes (selvom mange vil ryste på hovedet), så glæder jeg mig til at høre fra dig. 

Tilmeldt 1. Apr 13
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 20:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jesper

Jeg er meget interesseret i en uddybende samtale om dit projekt.

Jeg kan ikke finde nogen kontaktoplysninger på dig, men tag gerne kontakt på thomasskovlundhansen@gmail.com :-)

Mvh

Thomas

Fra Aalborg
Tilmeldt 25. Sep 14
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 01:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jesper.
Jeg er klar på en lille "samtale" om yderligere informationer.
Jeg studerer lige numultimediedesign (1. semester) så mine kompetencer vokser.

Du kan kontakte mig enten herinde eller på E-mail: fightpwn2@hotmail.com

Mvh
Tobias Kristensen

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)