Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Google Adwords Erfaring

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 12. May 09
Indlæg ialt: 54
Skrevet kl. 10:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino'er .

Jeg er i gang med at starte en ny virksomhed op indenfor IT-support til både privat og erhverv. Ville også sælge lidt løsninger ved siden af.

Jeg skulle hører om nogle har erfaringer med Google Adwords. Sagt på den måde. Kommer der virkelig kunder i biksen og kan det betale sig at markedsføregoogle ?

Jeg er ret ny indenfor dette fag, så håber i ville dele nogle erfaringer med mig.

Mvh

Kwaazo 

Fra Krarup
Tilmeldt 29. Nov 12
Indlæg ialt: 339
Skrevet kl. 11:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Indenfor IT support kan du sagtens få både private og erhvervs kunder, jeg har selv haft et lignende firma. Jeg fik vel cirka 20 nye kunder for under 1000 kroner med AdWords. Pr. måned.

Men det kræver at man opsætter ens AdWords korrekt, ellers bliver det en dyr forretning. Lader man f.eks. Google opsætte ens konto og kampagne for en, så betaler man typisk 25-30% for meget for sine klik. 

YourBanker - Sammenlign lån og få gratis tips og tricks

Tilmeldt 12. May 09
Indlæg ialt: 54
Skrevet kl. 11:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jesper . 

Brugte du selv nogle eller fik du andre til at lave det ? 

Hvad tog du af Timepris dengang ? (hvis du ville det selvfølgelig)

Fra Krarup
Tilmeldt 29. Nov 12
Indlæg ialt: 339
Skrevet kl. 12:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg satte selv mit AdWords op, har en del viden om AdWords, mine eneste markedsførings tiltag var AdWords og SEO, som jeg også selv lavede.

Jeg mener at jeg tog 395,- + kørsel for private og 495,- + moms og kørsel for erhverv.

YourBanker - Sammenlign lån og få gratis tips og tricks

Tilmeldt 21. Aug 14
Indlæg ialt: 34
Fra  AdSearch IVS Skrevet kl. 12:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej KwaZo. 

Jeg vil klart anbefale dig at bruge AdWords annoncering til opstart, og kan roligt sige at, det betaler sig. Som Jesper nævner, så gælder det om at opsætte kampagner korrekt ift. struktur, søgeord, klik og budget. Har du nogle spørgsmål, så vil jeg gerne hjælpe dig. Send mig evt. en besked herinde.

- Mette. 

Tilmeldt 12. May 09
Indlæg ialt: 54
Skrevet kl. 12:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvad ville det koster ca for en måned med hos jer ? M_DAMDK

Tilmeldt 21. Aug 14
Indlæg ialt: 34
Fra  AdSearch IVS Skrevet kl. 12:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kwazo.

Det kommer selvfølgelig an på hvor mange kampagner, søgeord osv. du gerne vil have. Men send mig en mail på mdc@adsearch.dk, og forklar lidt mere omkring dit behov - så finder vi en fornuftig pris til dig.

- Mette.  

Fra Krarup
Tilmeldt 29. Nov 12
Indlæg ialt: 339
Skrevet kl. 14:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg giver dig gerne en times gratis sparring og rådgivning omkring AdWords og SEO :-) Du kan sende en mail på kontakt(a)fastweb.dk hvis du er interesseret.

YourBanker - Sammenlign lån og få gratis tips og tricks

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)