Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Produkttekster (smykker)

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Arden
Tilmeldt 26. Jan 12
Indlæg ialt: 8
Fra  LMA Skrevet kl. 14:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej AminoerSmile

Jeg søger en til at lave produktbeskrivelser til min nye webshop. Det er noget af det sidste jeg mangler inden launch.

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

OPGAVENS OMFANG:

Produkter: Smykker (ca. 25 produkter)

Krav: Enkle SEO beskrivelser 50-100 ord pr. produkt

Teksterne skal som minimum indeholde beskrivelse af design, hvilket materiale smykket er udformet i, evt. farver, samt købsargumenter.

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Håber i kan hjælpe mig med at finde et firma eller en person som kan udføre opgaven for mig, og som jeg kan samarbejde med når jeg får nye produkter i shoppen.

Skriv til mig for link til webshop.

Tak!

Fra Arden
Tilmeldt 26. Jan 12
Indlæg ialt: 8
Fra  LMA Skrevet kl. 20:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Er der virkelig ikke en eneste der kan hjælpe mig til at få udført min opgave?

Fra Dublin
Tilmeldt 16. Jan 12
Indlæg ialt: 70
Skrevet kl. 21:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Lars Marco Andersen, 

Jeg har flere års erfaring som tekstforfatter og vil meget gerne hjælpe dig, så du kan få fængende produkttekster til din webshop. 

Vær venlig at skrive til c.johansen00@gmail.com med dit budget og din tidshorisont. Hvis vi kommer hurtigt igang og alt information er klar kan jeg levere teksterne indenfor 24 timer. 

Med Venlige Hilsner

Charlie

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)