Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Professionel hjælp søges

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 23. Sep 14
Indlæg ialt: 5
Fra  Det nytter noget Skrevet kl. 08:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har brug for noget hjælp fra en eller flere, der er gode til at søge om fondsmidler mm. 

Jeg har i mange år haft en idé om at starte et hus for mennesker, der lider af stress, angst, sorg, depression osv. et sted, hvor de kan komme på et ophold og blive forkælet og få hjælp til at komme hurtigere op igen. Der er flere og flere der knækker, og jeg ved, hvad der virker, hvis man skal op igen.

Min baggrund for at starte stedet op er at jeg selv har prøvet at få fra at være succesfuld sælger på mere end fuldtid til næste uge at sidde i en sofa de næste 3 år.. jeg kæmpede mig op og hjælper idag andre. Jeg har startet et firma "Det nytter noget".

Jeg har kig på et hus, som er ledigt, som ligger i naturskønne omgivelser.. og som ville være ideelt for folk, der er i en livskrise. Der ville være socialrådgiver, læge, sygeplejerske osv. tilknyttet. 

Min udfordring er at søge disse fonde mm.. jeg skriver simpelthen ikke det sprog.. jeg kunne forstille mig fonde, store firmaer osv. der gerne vil støtte om sådan et sted, da det jo kommer til at forkorte folks sygdomsperiode. Det kunne også være sponsorer.. 

Mange hilsner og tak

Lisbeth Høgh, Det nytter noget

www.detnytternoget.dk

tlf 27210960

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)