Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Konstruktiv feedback søges!

Side 1 ud af 3 (26 indlæg)
Fra Hvalsø
Tilmeldt 21. Jan 13
Indlæg ialt: 136
Skrevet kl. 15:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino'er,

Jeg har virkelig brug for noget feedback på min hjemmeside. Jeg har ændret en del på mit oprindelige design, men nu har jeg set mig lidt blind på det hele.

Holder det? Er det overskueligt nok? Fanger det? Er der for lidt eller for meget af det ene eller det andet?

Jeg er møg-hamrende taknemmelig for alle der vil bruge lidt tid på det, og jeg gør gerne det samme for jer (hvis I har brug for det) Skype-Smile

I kan finde min side her: www.cvcphoto.com

PÅ FORHÅND TAK!

Fra Hvalsø
Tilmeldt 21. Jan 13
Indlæg ialt: 136
Skrevet kl. 15:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Og I må endelig være hudløst ærlige...!

Fra Hvalsø
Tilmeldt 21. Jan 13
Indlæg ialt: 136
Skrevet kl. 16:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Ingen...?

Fra Odense
Tilmeldt 16. Jan 12
Indlæg ialt: 213
Fra  CoWeb ApS JLTR.dk Skrevet kl. 16:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg synes det er en fin side.

Det eneste der irriterer mig lidt, er din top.  Det jeg har markeret, synes jeg egentlig bare du skal fjerne det. Det hele står alligevel i menuen til venstre<--

Måske nogle af dine billeder, i stedet for den grå baggrund.

Det var ikke meget jeg havde ;)

/Asger

Fra Hvalsø
Tilmeldt 21. Jan 13
Indlæg ialt: 136
Skrevet kl. 16:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er helt fint Asger, og det er bestemt brugbart - tak!

Fra Odense
Tilmeldt 16. Jan 12
Indlæg ialt: 213
Fra  CoWeb ApS JLTR.dk Skrevet kl. 16:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Evt. et billeder af dig i toppen. Synes man skal langt, før man finder dig. Du er trods alt det største aktiv i din forretning :)

Fra Aarhus C
Tilmeldt 14. Mar 14
Indlæg ialt: 2152
Fra  Erhvervshjemmesider.dk ApS Skrevet kl. 17:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Christian

Overordnet set synes jeg din hjemmeside er ganske nydelig :)

1. Hvis jeg var dig ville jeg bruge et billede som baggrund i dit topbanner, da jeg pt. mener det fylder for meget, og er intetsigende i forhold til dine kompetencer. Billedet skal selvfølgelig være et fra din egen portfolie, og dermed sælge din ydelse optimalt. 

2. Pas på med at love potentielle kunder en “vanvittig god service“. Det lyder i mine øre en smule oversælgende, samtidig med at du skurer dine kunders forventninger helt i vejret.

3. På et par af dine undersider skaber kolonnen med den personlige præsention et hvidt rum mellem slide og content. For eksempel her - http://www.cvcphoto.com/landskabsfotograf/. Dette synes jeg du skal fikse, således at du minimere dette hvide rum. 

4. Teksten i din røde bar du har helt i toppen, bør du efter min overbevisning gøre hvid, da teksten heri pt. ikke er specielt synligt. 

Jeg håber du kan bruge mine kommentarer til noget konstruktivt. 

Fra Hvalsø
Tilmeldt 21. Jan 13
Indlæg ialt: 136
Skrevet kl. 17:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Super gode kommentarer - mange tak! De kan bestemt bruges.

Simon -> Jeg forstår ikke helt din kommentar nummer 1: "Hvis jeg var dig ville jeg bruge et billede som baggrund i dit topbanner, da jeg pt. mener det fylder for meget, og er intetsigende i forhold til dine kompetencer." - Jeg er med på at det skal skiftes ud med et af mine egne billeder, men vil det ikke også fylde for meget så?

Fra Hvalsø
Tilmeldt 21. Jan 13
Indlæg ialt: 136
Skrevet kl. 17:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Bortset fra det - bliver det for rodet med mit baggrundsbillede bag selve indholdet? Jeg har mulighed for at køre WP-temaet i fuld skærm i stedet...

Fra Aarhus
Tilmeldt 23. Feb 12
Indlæg ialt: 75
Skrevet kl. 17:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Christian,

Jeg synes det er en rigtig god hjemmeside du har fået lavet, den er flot og overskuelig efter min mening.

Jeg synes dog din top mangler et eller andet. Hvis det var mig ville jeg lave et slideshow med nogle rigtig gode billeder som du har taget. 

Men det er jo selvfølgelig dit valg, held og lykke med det! :) 

Venlig hilsen 
Mark Rune  

Side 1 ud af 3 (26 indlæg)