Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

tryk filer og valg af stof til tøjproduktion i Kina??

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 8. Sep 14
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 11:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Jeg er igang med at starte et nyt tøjmærke, og skal snart have produceret prototyper.
I samarbejde med en god kontakt, er jeg igang med at finde en producent i Kina, der kan producere mine designs. Jeg har valgt stoffet ud fra en American Apperal t-shirt, og jeg regner med at de kan købe t-shirten i Kina for at få en fornemmelse for stoffet. Hvis ikke den kan købes, sender jeg selv den bestemte t-shirt ned til dem.
Er dette tilstrækkelig information af stofvalget til produktionen i Kina? 


Næste spørgsmål: 
Hvis jeg skal have noget trykt på mine designs, hvordan skal de så have filerne?

Jeg regner med at selve producenten kan guide mig lidt, men det er altid godt at være forberedt :) 

Tilmeldt 17. Apr 14
Indlæg ialt: 126
Skrevet kl. 12:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi tilbyder udvikling af dine designs prisbilligt i Polen, fra dine tegninger og til mønstre, prototyper og samples. Du behøver ikke at kende noget som helst til branchen, for vi giver gratis rådgivning til nystartere.

Og hvis du blive tilfreds, kan vi fortsætte med serieproduktion på en Polsk systue.

Du har den sikkerhed at det polske retssystem samarbejder tæt med den dansker under EU, så både dine copyrights og din kontrakt med os blive beskyttet ligesom du har produceret i Danmark, men meget billigere. Forsendelser/transport er ikke så dyrt, det er "flexible" at producere så tæt på Danmark (det kan bestemme succes eller nederlag), og "made in Poland" (forstået som "Made in EU") sælger dine produkter langt bedre sammenlignet med "made in Asia", der kræves rigtigt store minimums mængder per ordre, du venter på udførelse af din ordre i måneder (især som en ny kunde), du skal betale forud før levering, før du kan checke kvaliteten, og du skal betale told i Danmark for asiatiske produkter, hvis der opstå problemer så den polske retssystem samarbejder tæt med den danske ... så dyrere pris for produktion i Polen sammenlignet med Asia betyder ikke at i den sidste ende Polen bliver mindre fordelagtigt.

Du skal yderligere tager under betragtning, at i Asia producenterne bruger tit børn til at producere produkter, især hvis der kræves håndarbejde, og det kan ødelegge dit mærkes image hvis det kommer i pressen eller på Internet. De store danske producenter som laver deres produktion i Asia har deres danske medarbejdere derover til at passe på produktionen og kvaliteten i de respekterede produktions vilkår.

Vi kan også forsøge at finde stoffer og tilbehør som du bruger i kollektionen hos de polske producenter/leverandører langt billigere end i Danmark.Det samme med logo labels og vedligeholdelses labels.

Jeg er en udlandsdansker og forretningskonsulent med 25 års erfaring og jeg bor i et område med flere professionelle systuer, og  professionelle folks i branchen. Min kone er en dygtig skrædder og det er hende som organisere og passer på produktionen i den højeste kvalitet af udenlandske ordrer. Du kan kontakte mig på  leszek@filmfactory.pl

 

Tilmeldt 17. Apr 14
Indlæg ialt: 126
Skrevet kl. 12:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvad angå tryk på stoffer så vi samarbejder med polske stofproducenter og med trykkerier som kan trykke dine T-shirts i fotorealistiske designs som kan sammenlignes med farverige billeder. Og trykkeriet har OEKOTEX certifikat for giftsfri farver. De polske stofproducenter producere også  stoffer med økologisk GOTS certifikat, og med OEKOTEX certifikat (nødvendig for babytøj). Du skal være forsigtig ved brug af kinesiske stoffer og trykfarver, for i den sidste ende du blive ansvarlig som producent hvis der sker noget med huden hos dine kunder ved brug af dit tøj ... der er meget at overveje når man starter i branchen ...

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)