Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

gratis skabeloner ? programmering

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 16. Sep 14
Indlæg ialt: 54
Skrevet kl. 09:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle flinke Amino´er ville høre om man må bruge gratis skabeloner. til at lave et hurtigere stykke arbejde 

mit spørgsmål lyder på når man fx bruger en gratis skabeloner skal man så selv skrive den om eller må man. godt bruge de koder der er lavet i forvejen 

Fra The Moon
Tilmeldt 2. May 14
Indlæg ialt: 854
Fra  Space Surfer Skrevet kl. 09:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Tror du må uddybe en smule, hvis du ønsker et fornuftigt svar.

Hvilke skabeloner, hvilken platform, hvorfor benytte en skabelon hvis du alligevel vil skrive denne om, kommercielt brug eller....

Tilmeldt 16. Sep 14
Indlæg ialt: 54
Skrevet kl. 09:29
Hvor mange stjerner giver du? :

nej jeg skal ikke kode noget om skal bare kigge. på koderne. og ikke andet jeg spurgte om man skulle kode dem om eller om man må låne lidt her og lidt der også kode det. om til sin egen hjemmeside så man fx lavet et mix af flere sites 

Tilmeldt 1. Oct 14
Indlæg ialt: 45
Skrevet kl. 10:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Der findes jo masser af kode oniine som du bare kan lave encopy paste af. Du kan også gøre dette med mange koder for at sætte dem sammen til noget unikt. Det er dog umuligt at svare på dit spørgsmål uden at vide hvad du skal bygge.

Du bliver nød til at komme med nogen detaljer om hvad du søger.

Minde gode venner har altid springheste til salg 

Tilmeldt 16. Sep 14
Indlæg ialt: 54
Skrevet kl. 10:59
Hvor mange stjerner giver du? :

har ikke tænkt mig at kopirer noget som helst kan godt lide at kode det er hyggeligt synes jeg. men ville bare høre om man måtte for at gøre ens arbejde lettere på den ene måde. eller den anden

kan også forklare det sådan at kan man bare tid på at lave :; osv altså et program nærmest hvor fx et php login er lavet også skal man bare selv skrive password på osv

Tilmeldt 1. Oct 14
Indlæg ialt: 45
Skrevet kl. 11:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja det må du gerne :-)

Det lyder som om du har brug for en profil på stackoverflow.com

Her er masser af kode, og folk der hjælper hvis du mangler kode eller har fejl i din kode.

Minde gode venner har altid springheste til salg 

Tilmeldt 16. Sep 14
Indlæg ialt: 54
Skrevet kl. 11:07
Hvor mange stjerner giver du? :

okay mange tak det vil jeg kigge på

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)