Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Erhvervsforsikring

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 29. Sep 11
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 08:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg er fornylig startet op som selvstændig grafiker.

Jeg sidder derhjemme, og har ikke så meget andet at skulle forsikre i virksomheden, ud over en computer og telefon vil jeg mene. Eller er der andet jeg bør være opmærksom på?

Hvor vil I mene man får det bedste tilbud på en sådan forsikring og kan det overhovedet betale sig egentlig?

Tak.

Mvh. Jakob

Tilmeldt 15. Apr 09
Indlæg ialt: 670
Skrevet kl. 09:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis du ikke allerede har en, så er en heltids ulykkeforsikring altid et godt valg. 

Med mindre din computer er meget dyr, så kan det ikke betale sig med en løsøreforsikring i hjemmet i forhold til præmien.

Hvis man har et varelager, så er en driftstabforsikring et must i mine øjne, da du ved tab af varelager får dækket din manglende fortjeneste.

Om dit arbejde eller produkter der befinder sig på din computer kan dækkes ind med sådan en forsikring, ved jeg ikke men du kan altid spørge ind til det. 

Så er der forsikring mod hackerangreb.. denne har stort set ingen betydning i forhold til netbank efter introduktionen af nøglekort, men den skulle vist også dække hvis nogen hacker sig ind på din computer og ødelægger din forretning der..

Find spændende opskrifter på velkomstdrinks på Drinks.dk 

Fra København
Tilmeldt 30. Mar 05
Indlæg ialt: 1324
Fra  Altero Design Skrevet kl. 08:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Min erhvervsforsikring dækker mit IT udstyr og mobiltelefon, men derudover dækker den også mit software - hvilket efterhånden udgør en ret betragtelig sum, og ligeledes dækker den også udgifter i forbindelse med genetablering af mistet data f.eks. i forbindelse med tyveri og ligeledes tabt arbejdsfortjeneste hermed.

Om det kan betale sig eller ej afhænger jo meget af hvor meget man mister f.eks. ved tyveri, jeg mener jeg giver små 5.000,- om året for min, og det er på den ene side jo også en slags penge, men på den anden side, så er det jo ikke mange timers uarbejdsdygtighed der skal til før den er dækket ind hvis uheldet er ude.

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)