Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

SCM, ERP, CRM - hvad ved du??

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 30. Sep 14
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 21:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Jeg er igang med at starte en ny virksomhed, og har en rimelig stor kundebase(5,000+ kunder), med sorterede leads, efter analyseret potientale. Den er pt lavet i excel. Jeg har også lavet en stor leverandørbase, med samme info (næsten) som min kundebase, navn, kontakt info, rating, land, tlfnummer ect.

Ydermere har jeg brug for at kunne registere mine forespørgelser og svar, for at kunne tracke min produktivitet - og ville jo være oplagt et kunne fakturer osv fra selv samme system.

Virksomheden beskæftiger sig primært med import og export, og henvender sig til B2B kunder i det meste af verden. Virksomheden kommer til at have en simpel hjemmeside, med en søgefunktion, som gerne skulle kunne indeholde og klarer 1 mio.+ varenumre. Selve forretnings ideen er ganske simple, og handler helt generelt om optimeret sourcing, for profitable videresalg, til kunder, som køber produkterne, før virksomheden, køber dem. Altså en supply Chain Service. Derfor også meget vigtigt at have styr de essientielle data.

Mit spørgsmål lyder på: om der findes et system som kan anbefales til en ny virksomhed, som ikke koster kassen, og som er rimeligt nemt at gå til - da jeg heller vil bruge min tid på den mere operationelle del af virksomheden, salg & køb?

Jeg har prøvet mig lidt frem og er selv kommet frem til Microsoft access, ville være en mulighed - nu blev jeg bare meget imponeret over Dinero som regnskabsprogram, og tænkte det kunne være der var en ligeså simpel og brugervenlig løsning.

Håber på dit svar:)

VH/J

Fra Hundested
Tilmeldt 20. Sep 13
Indlæg ialt: 175
Fra  Minfragt.dk Skrevet kl. 21:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej J. 

når vi snakker scm og forsyningsskæden findes der mig bekendt ikke et godt standard system, da de fleste led i kæden køre med hver deres it systemer og er svært at føre ind i en standart løsning da setupet skifter hele tiden. 

Dog findes der mange gode og billige samt gratis crm systemer, fx zohoo mener jeg, men ellers er Google din ven. :)

lyder ellers spænende og godt overvejet dit projekt.

Mvh Carsten  

Med venlig hilsen

Carsten Bo Larsen http://wastebutler.dk

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 11. Apr 07
Indlæg ialt: 42
Fra  Futurelabs CRM Skrevet kl. 10:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære In2Win,

Jeg vil anbefalde dig at prøve Futurelabs CRM som er dansk baseret og netop kommet til Danmark efter 3 års udvikling. Futurelabs har fuld rapportering som gør at du kan måle alt data (drag and drop setup) og så kører det altid. Workflows der gør at du bliver husket på at kontakte en kunde hvis du glemmer kunden eller en deal ligger for længe i pipelinen etc.

Vi hjælper dig gerne med processen hvis du smider mig en mail/besked.

tag et kig på www.futurelabs.dk og som de første tilbyder vi virksomheder/startups at de kan starte med kvalificerede leads i deres database ud fra industrien og standard rapporter og workflows sat op til dem (se here http://futurelabs.biz/da/signup-danmark/ )

Mvh

Jesper Qvist

Brug for flere leads eller bedre salgs management tools - Prøv Futurelabs CRM gratis idag og sælg mere til kvalificerede leads.

Futurelabs er Danmark bedste CRM system og er nemt, at komme igang med!

www.Futurelabs.dk

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)