Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Handelsvirksomhed. Hvad bruger I af software ?

Side 2 ud af 2 (12 indlæg)
Fra Aarhus N
Tilmeldt 13. May 13
Indlæg ialt: 70
Skrevet kl. 20:07
Hvor mange stjerner giver du? :

JPon:

Tak Peter, men jeg bruger Mac og er det ikke Windows programmer ? (jeg ønsker ikke at køre FUSION e.l.)

En filemaker løsning kunne måske også være interessant så. Men det kræver en kyndig udikler og x antal timer på at han skal lave det. Jeg har udviklet et system der kan lidt under halvdelen af det du spørger om, men vil da helt klart taget det med som inspiration til fremtidige versionerSmile

Hvis økonomi ikke er et problem, så ville jeg eventuelt kigge på en af microsoft løsningerne(syntes jeg så én af dem var web-baseret).

Fra Århus
Tilmeldt 15. Jan 10
Indlæg ialt: 353
Skrevet kl. 05:43
Hvor mange stjerner giver du? :

JPon:
Tak Peter, men jeg bruger Mac og er det ikke Windows programmer ? (jeg ønsker ikke at køre FUSION e.l.)

E-conomic er en hostet løsning, så her skulle det ikke været et problem.
Dynamiics C5 og Dynamics NAV er blevet hostede løsninger. Ved dog ikke, om du kan tilgå alle funktionerne direkte fra browseren, eller du skal have installeret en klient på computeren. Det skal dog bemærkes, at der er nye version på vej/er lige kommet (version 2015) - så du skal helt klart kigge efter dem.
Microsoft skriver om C5 2015: I dag lancerer vi Microsoft Dynamics C5 2015, den nye version af Danmarks mest udbredte økonomisystem til små virksomheder. Den nye version gør virksomheders økonomisystem mobilt med en ny tablet-app, der giver brugeren adgang til den fulde C5-funktionalitet – også når du er på farten. Tablet-app’en er tilgængelig til både Windows, Android og iOS.
Side 2 ud af 2 (12 indlæg)