Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Handelsvirksomhed. Hvad bruger I af software ?

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Tilmeldt 9. Nov 10
Indlæg ialt: 24
Skrevet kl. 13:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg ønsker input til håndtering af alle processer i en handelsvirksomhed (< 5 ansatte).Hvilket software bruger I ?

Tilmeldt 26. Sep 14
Indlæg ialt: 236
Fra  Kontorartikler.nu Skrevet kl. 19:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi bruger vores eget udviklede (programmeret i C#) til alt vores supply chain, og overfører faktura til economic. Men det hjælper selvfølgelig når undertegnede er uddannet programmør, og det svar kan du jo nok ikke rigtig bruge til noget :-)

Vi syntes lidt at economic er et regnskabs program og ikke særlig velegnet til at styre indkøb og forecast af salg m.m. Men kan være vi bare ikke har undersøgt det godt nok. Men eller vil jeg anbefale en C5 online version, så kan du nemlig med tiden få udviklet dine egne procedurer af en C5 udvikler hvis behovet opstår.

Og ellers skal du selvfølgelig starte med Dinero når det nu er gratis og sikkert ganske udemærket. Som nystartet er der jo rigeligt med andre ting at bruge penge på :-)

Salg af kontorartikler, samt stort udvalg af emballage. Find det hele på kontorartikler.nu

Tilmeldt 9. Nov 10
Indlæg ialt: 24
Skrevet kl. 20:19
Hvor mange stjerner giver du? :

tak for svaret 

Jeg har før prøvet at få hjælp, men har ikke rigtigt fået et svar/produkt der opfylder mine ønsker.

Det syntes jeg er lidt underligt, da der må være hundredvis af lignende små handelsvirksomheder her i DK, der har de samme udfordringer ????

Det jeg ønsker er :

  • Tilbud – ordrebekræftelse - faktura – følgeseddel
  • Plukseddel
  • Lave bestillingsliste til leverandør, samlet fra alle ugens bestillinger. (Vi bestiller en gang hver uge).
  • Hvis noget er i restordre, skal faktura/følgeseddel kunne udskrives med de vare der er klar. Det resterende der er i restordre, skal kunne udskrives senere
  • Udskrive til Pacsoft
  • Lagerstyring
  • Advarsel ved minimums antal på lager
  • Trække priser/beskrivelser fra EXCEL fil. Leverandør laver prisliste som EXCEL fil + jeg har danske "beskrivelser" i en EXCEL fil til hvert varenummer.
  • Kunne håndtere ca 20.000 varenumre
Altså ret basic ting. Findes der virkelig ikke en standard løsning ? Big Smile

Tilmeldt 26. Sep 14
Indlæg ialt: 236
Fra  Kontorartikler.nu Skrevet kl. 20:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Det meste af det ting som vi har i vores system. En dag når jeg har finpudset det, må du komme forbi og få en gratis kopi :-)

Det fleste af de ting du skriver vil du kunne tilkøbe i en C5. Fordelen ved at bruge C5 er at du nemt vil kunne upgrade til Dynamics Navision senere (ved faktisk ikke lige om det ikke begge sælges under dynamic NAV).

Tror du skal køre forbi en certificeret C5 forhandler og forelægge ham dine behov, så vil han kunne modul opbygge det meste af det i C5 for dig. 

http://it-terminalen.dk/c5-moduler1/

Der er også SAP one løsningen som kan alt det du har behov for, og tror også at Mamut Stellar (eller hvad det nu hedder) kan det meste.

Salg af kontorartikler, samt stort udvalg af emballage. Find det hele på kontorartikler.nu

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 11. Apr 07
Indlæg ialt: 42
Fra  Futurelabs CRM Skrevet kl. 10:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Er du i handel har du brug for et super CRM prøv Futurelabs.dk som er et dansk CRM system der ligesom Dinero har gjort regnskab nemt har Futurelabs gjort CRM nemt. I kan enda starte med kvalificerede leads http://futurelabs.biz/da/signup-danmark/ her er lidt omkring funktionerne der kan komme dig til gode:

- Gamification: Det skaber en konkurrence mellem de ansatte og deres brug af Futurelabs CRM og salg  da alt sammen giver point så man kan måle sig på et leaderboard mod hinanden. (Dette giver en arbejdsgiver indblik i om de faktisk bruger CRM løsningen eller ej). 
 
- Workflows: Er en cornerstone i vores platform og gør, at du kan automatisere alle processer så systemet i baggrunden sikrer, at al information bliver fulgt op på, så man ikke glemmer et salg eller kommunikation med en kunde på tværs af kollegaer.  
 
- Salesforce Automation: Alle salgs processer bliver automatiseret så i som virksomhed kan fokusere på salg og vedligeholdelse af kunder. (Som en analyse i den Amerikanske bil branche fortæller, koster det $110 af vedligeholde en kunde om året og at lukke en ny kunde koster $1100). Så fokus på eksisterende kunder er vigtigt - som nogle virksomheder ofte glemmet.
 
- Marketing Automation: Automatisering af marketing til specifikke mål grupper så som job titel, dem du ikke har kommunikeret med i en bestemt periode etc er nemt via et par klik og du kan ramme 1000'er af kunder nemt og bekvemt med emails.
 
- Rapportering: Igen et must som de fleste CRM systemer ikke formår at løse. At måle dine data set og igen og igen kan analysere dagligt fremdriften med et klik er hvordan vi har løst dette problem. Rapportering af vigtigt og vi har gjort det intuitivt, hurtigt og nemt.
 
- Mailmagnet: Du kan oprette en mail crm@DinVirksomhed.dk og alle emails BCC'ed til denne adresse fra de ansatte til kunden vil blive gemt på kundens profil - dette gør når ansatte er ude af huset, kan de huske adressen og kommunikationen bliver gemt, så når kunden ringer ind kan en anden ansat se om historikken og handle ud fra dette.  
 
Du kan se mere på www.futurelabs.dk

Brug for flere leads eller bedre salgs management tools - Prøv Futurelabs CRM gratis idag og sælg mere til kvalificerede leads.

Futurelabs er Danmark bedste CRM system og er nemt, at komme igang med!

www.Futurelabs.dk

Tilmeldt 9. Nov 10
Indlæg ialt: 24
Skrevet kl. 16:07
Hvor mange stjerner giver du? :

tak for salgstalen Jesper, men hvis du læste mit indlæg vil du se at det ikke CRM jeg er interesseret Wink

Hvad bruger I hundredvis af små handelsvirksomheder til at håndtere tilbud/ordre/bestilling osv som jeg har beskrevet øverst ?

Fra Århus
Tilmeldt 15. Jan 10
Indlæg ialt: 353
Skrevet kl. 20:56
Hvor mange stjerner giver du? :

JPon:
Udskrive til Pacsoft

Af ren nysgerrighed: Hvad er det/hvordan fungerer det?

Tilmeldt 9. Nov 10
Indlæg ialt: 24
Skrevet kl. 17:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Det bruger du til at udskrive pakkelabels fra PostDanmark

Fra Århus
Tilmeldt 15. Jan 10
Indlæg ialt: 353
Skrevet kl. 18:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvad bruger i egentligt nu?

Skal det være on-premise eller må/skal det være online?

Du kan evt. kigge på nogen af de demo versioner, der findes - og se om det skulle være noget. 

Tænker at du kunne kigge nærmere på disse 3 programmer: 

Du kan bestille en demo version af C5 2014 her (bemærk version 2015 er lige kommet/på vej): https://www.c5online.nu/demo.aspx 

Du kan bestille en demo version af NAV 2013 R2 her (bemærk version 2015 er lige kommet/på vej): https://www.navonline.nu/nav-demo.aspx

Du kan bestille en demo version af e-conomic her: http://www.e-conomic.dk/regnskabsprogram/demo

Tilmeldt 9. Nov 10
Indlæg ialt: 24
Skrevet kl. 19:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak Peter, men jeg bruger Mac og er det ikke Windows programmer ? (jeg ønsker ikke at køre FUSION e.l.)

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)