Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Martin Thorborg. jeg fik denne ide ?

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)
Tilmeldt 16. Sep 14
Indlæg ialt: 54
Skrevet kl. 11:17
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

sad oppe en nat og synes selv jeg fik en smadder god ide og af en eller anden årsag. blev jeg helt høj på den ved ikke lige hvordan men jeg sad og fik lyst til at sende dig en ide jeg fik midt om natten. vil afsløre så meget at det har noget at gøre virksomheder/personer som er iværksætter vil ikke uddybe for meget i åben debat. da det måske kan bruges men det har noget at gøre med et download site i hverfad. er villig til selv at smide mange programmerings timer i dette projekt  

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 9. May 10
Indlæg ialt: 893
Skrevet kl. 18:51
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg vil anbefale dig at sende ham en mail i stedet for at skrive din besked i en tråd på et debatforum. :-)

martin@thorborg.dk

Ejer af Hyldeborg Media | Co-founder af Plantepakken | Head of Marketing hos LegalHero

Tilmeldt 16. Sep 14
Indlæg ialt: 54
Skrevet kl. 19:05
Hvor mange stjerner giver du? :

okay mange tak det vil jeg gøre 

Tilmeldt 26. Sep 14
Indlæg ialt: 236
Fra  Kontorartikler.nu Skrevet kl. 20:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er det gode ved Martin, han svarer altid på mails selv om han sikkert får en million af dem :-)

Salg af kontorartikler, samt stort udvalg af emballage. Find det hele på kontorartikler.nu

Tilmeldt 1. Oct 14
Indlæg ialt: 45
Skrevet kl. 10:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis du skal gøre dig noget som helst håb om at få hjælp eller rådgivning, så skal du altså have noget mere kød på. Jeg tvivler på nogen vil svare på en email som ikke indeholder mere end hvad du har skrevet her.

Minde gode venner har altid springheste til salg 

Tilmeldt 16. Sep 14
Indlæg ialt: 54
Skrevet kl. 10:55
Hvor mange stjerner giver du? :

nå ja self ved jeg skam godt :D har dog ikke tænkt mig at lave en investorer forretningsplan på dette. har tænkt mig at skrive kort hvad det omhandler også kan man altid fortælle resten sener hvis. folk synes det lyder interessant :D

Tilmeldt 1. Oct 14
Indlæg ialt: 45
Skrevet kl. 11:00
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

kombare:

nå ja self ved jeg skam godt :D har dog ikke tænkt mig at lave en investorer forretningsplan på dette. har tænkt mig at skrive kort hvad det omhandler også kan man altid fortælle resten sener hvis. folk synes det lyder interessant :D

Du gør det den forkerte vej.

Du kan ikke fortælle en lille smule, og så mere hvis folk syntes det er interessant. En lille smule er aldrig interessant.

Du skal fortælle ALT og vise du har hvad der skal til. DET vil folk finde interessant, og så vil du kunne skabe en dialog omkring hvad du nu ønsker.

Det andet kommer ikke til at virke. Folk vil aldrig tænke WOW ved at du fortæller en lille smule, og WOW er altså hvad du har brug for hvis du skal have folk til at bruge sin tid på dig.

Minde gode venner har altid springheste til salg 

Tilmeldt 30. Sep 14
Indlæg ialt: 45
Skrevet kl. 11:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Og så lige en anden ting, som jeg har hørt Martin selv nævne. Han kan ikke tage folk der ikke starter sætninger med et stort bogstav, og folk som har for mange stavefejl. Så bare et lille råd er at få en til at læse det igennem før du sender det :-)  

Pøj pøj!

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46446
Fra  John Hannover Skrevet kl. 11:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Kender ikke lige Martin som en der specielt går efter stavefejl (han er selv ordblind i en vis grad) men som en der kraftigt anbefaler at man får gennemset investoransøgninger og lignende for stavefejl, da mange (med vis rette) ser det som manglende vilje til at fremlægge ting ordentligt. Derfor god ide med at undgå stavefejl

Jeg tror også at holdingen om, at jeg har ikke tænkt mig at lave forretningsplan og formentlig ikke tænke på budget, før en investor bider, er helt i skoven

Dels skal man fortælle ganske meget up-front for investorer vil ikke bide på noget de ikke har fået fortalt rigtigt meget om, og ikke skrive under på fortrolighed uden at være sten sikker på hvad de nu risikerer ikke selv at måtte hitte på, eller få fra anden side.

HVIS - helt mod forventning en investor skulle bide på her, så skal man ha forretningsplan og tænkt over budget klar lige på stedet - Det kan man ikke påbegynde midt i forhandlinger

vh John H

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 16. Sep 14
Indlæg ialt: 54
Skrevet kl. 11:14
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

det lyder det måske til :D jeg sidder selv foran computeren mange timer om dagen. så kan heller ikke selv sidde og skriver breve der er mega lange for at se om folk er på eller ej. jeg er ikke typen der sidder og bruger timer på et brev jeg er typen. der gør noget ved problemet venter ikke længere tid med det

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)