Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Witheboardtapet, uendelige længder og højder. Fra Gulv til loft, Magnet/projection og skrive funktion samtidig.

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Fra St. Salby
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 33
Skrevet kl. 22:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Alle. 

 Og tak for et rigtig godt forum Big Smile

Har pr. 01.08.2007 fået agenturet på salg af walltalkers, og er startet med at spredde budskabet !

www.writewall.dk

Writewall.dk sælger walltalkers produkter med tilbehør.

Walltalker er Whiteboardtapet på rulle, som enten købes selvklæbende eller til montering i form af tapetsering.

Med Writewalls.dk nye Walltalkers koncept, gør vi det nu muligt at skrive der hvor det ellers ikke var muligt.
Tænk muligheden for at alle gulve, lofter og vægge er potentielle skrivetavler, og du vil se de mange muligheder dette produkt kan leverer!

I firmaer, mødelokaler, Receptionen, kontorlandskaber, i skoler og undervisning miljøer, fra gulv til loft, ubegrænset længder og bredder, på runde vægge, rundt om vinduer og døre, Kreative opholdsrum, legerum eller til nye ideer og effektiv kommunikation mellem mennesker.

Produkterne findes i et bredt sortiment med funktioner og løsninger såsom Projekterings skærm uden reflekser, med magnetfunktion, fås i flere forskellige farver, Brands profilering eller værktøjs tavler ved hjælp af Digital tryk af evt. firma logo – skemaer – vagt planer – salgstavler med mere.
Man kan både få en projekterings væg/tavle uden refleks og en skrive bar whitebord tavle på samme tid, der i øvrigt falder ind i væggens omgivelser, hvilket er en smart løsning og en god besparelse.

Håber at det fanger jeres interresse.

På forhånd tak.

Med venlig hilsen

Cand.mal.

Lars Frey Jørgensen

Fra Randers
Tilmeldt 3. Jun 07
Indlæg ialt: 797
Skrevet kl. 10:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Lars

Jeg  bliver simpelthen nød til at sige tillykke med agenturet.

Produktet er efter min mening ret genialt. Jeg ser virkelig et stort potentiale !

Når først du kommer ud til skoler, børnehaver, kunst gallerier, sportshaller, etc. bør der komme kunder. Kun fantasien sætter grænser.

Det eneste der kunne bekymre er prisen. Jeg har dog ingen anelse om hvad en alm. tavle kunne koste, men mit bud ville være at den var en del billigere ?

Held og lykke

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)