Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Wake me up app

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 29. Sep 14
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 20:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle sammen jeg sidder med en mega fed ide til en app og jeg vil gerne sælge den til en som kan bruge den!

App'en hedder Wake me up!

Og mening med appen er den vækker dig før du når din ønskede destination!

Nogle som har et bud på hvor meget den er vær. Der er mange flere ting i appen men vil ikke beskrive det her. 

Fra Vejle
Tilmeldt 31. Jul 12
Indlæg ialt: 48
Fra  Komtil I/S Skrevet kl. 21:18
Hvor mange stjerner giver du? :

TJStark:

Hej alle sammen jeg sidder med en mega fed ide til en app og jeg vil gerne sælge den til en som kan bruge den!

App'en hedder Wake me up!

Og mening med appen er den vækker dig før du når din ønskede destination!

Nogle som har et bud på hvor meget den er vær. Der er mange flere ting i appen men vil ikke beskrive det her. 

Hej TJStark. Umiddelbart er din idé 0 kr værd. det er meget sjældent idéen der har værdi det er udførelsen af den. Og lur mig om der ikke er 1000 andre der har fået samme idé. Se evt denne video: &list=UUXO1Jek4OpvGTaaUw-q1_LQ">

&list=UUXO1Jek4OpvGTaaUw-q1_LQ

&list=UUXO1Jek4OpvGTaaUw-q1_LQ">

Tilmeldt 26. Sep 14
Indlæg ialt: 236
Fra  Kontorartikler.nu Skrevet kl. 22:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej TJStark, må give ham den anden ret. Tror du vil få meget mere ud af ideen hvis du sætter den i søen først.

Salg af kontorartikler, samt stort udvalg af emballage. Find det hele på kontorartikler.nu

Tilmeldt 29. Sep 14
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 22:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej jer to!

Problemet er jeg ikke har penge til at gør appen klar og få den op og køre... Har kun ideen og håbet der ved en ville købe den eller invistere i den

Tilmeldt 1. Oct 14
Indlæg ialt: 45
Skrevet kl. 10:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Værdien er ikke baseret på hvor god en ide det er, men på hvor mange der benytter appen.

jeg syntes faktisk det er en rigtig god ide, og det er også noget som er nemt og simpelt at bygge. Det er jo bare en gps der starter en alarm når det er tættere end X meter fra gps destination.

Finder du en ung freelancer kan du sagtens få lavet den og då den i app store for 5000,-

syntes du skal gøre det, og gøre det hurtigt. Ellers er der nogen andre som gør.

Minde gode venner har altid springheste til salg 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 11:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg tænker bare at sådan en funktion har alle telefoner? Det er vel ikke mere besværligt at sætte en tid, end det er at sætte en destination, at sætte det efter en GPS lyder da underligt og unødvendigt, sæt at man foreks. køre under en tunnel lige i det man skal vågne. Især hvis det er vigtigt at jeg vågner, vil jeg klart foretrække et normalt offline vækkeur.

Tilmeldt 1. Oct 14
Indlæg ialt: 45
Skrevet kl. 11:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Simon Seirup:

Jeg tænker bare at sådan en funktion har alle telefoner? Det er vel ikke mere besværligt at sætte en tid, end det er at sætte en destination, at sætte det efter en GPS lyder da underligt og unødvendigt, sæt at man foreks. køre under en tunnel lige i det man skal vågne. Især hvis det er vigtigt at jeg vågner, vil jeg klart foretrække et normalt offline vækkeur.

Det er jo ikke altid du ved hvad tid du er fremme ;.-) og så har din mobil lige pludselig ikke en indbygget funktion der kan hjælpe.

jeg ville personligt bruge den, og syntes ideen er rigtig god.

Eksempelvis på en tog tur gennem europe eller andre lange rejser hvor det ikke er mig der kører. Jeg er sikker på der er et marked. Tænk engang på alle dem der rejser på Inter-rail og gerne vil sove hele vejen igennem Tyskland eller italien. De skal af et sted, men ved ikke hvad tid de er fremme, eller måske er der forsinkelse.

Minde gode venner har altid springheste til salg 

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)